Aktivnosti na izgradnji cestovnog koridora V-c odvijaju se različitom dinamikom i jasno je kako će pojedine dionice i objekti na koridoru biti izgrađeni znatno prije drugih. Krajnje dionice koridora će, kako je planirano, biti završene znatno prije većine ostalih.
Planovi vlasti
Ako se obistine planovi državnih vlasti, do sredine 2014. godine u funkciju bi trebala biti stavljeni i granični prijelazi na sjevernom, odnosno južnom kraju koridora kroz BiH. Južni granični prijelaz, koji bi se trebao nalazi u Bijači, ima prioritet, jer će, uz prijelaz u B.Gradišci, to nakon ulaska Hrvatske u Europsku uniju, biti jedini prijelaz preko kojeg će BiH moći izvoziti hranu i sve druge robe koje zahtjevaju inspekcijski nadzor. U tijeku je izgradnja granične dionice autoceste Bijača-Kravice, s petljom Zvirići, u dužini od 5,255 kilometara. Unutar ove dionice se nalazi granični prijelaz Bijača dužine 1,165 kilometara, čija izgradnja još nije započela. Sada je jasno da će se kompletan granični prijelaz graditi u četiri dijela, a u financiranju će sudjelovati i Europska komisija preko sredstava iz IPA fondova. Uz odabir izvođača radova trenutačno se radi na eksproprijaciji zemljišta za granični prijelaz Bijača, i taj posao bi trebao biti završen u narednim danima. Sva dokumentacija za početak izgradnje graničnog prijelaza trebala bi biti spremna do kraja ove godine, a puštanje u promet samog prijelaza očekuje se do 1. srpnja iduće godine, odnosno do datuma kada bi Hrvatska trebala postati punopravna članica Europske unije. Granični prijelaz Svilaj, na sjevernom kraju koridora V-c kroz BiH, bit će izgrađen nešto kasnije. Za sada je urađen elaborat o eksproprijaciji zemljišta, ali sama eksproprijacija još nije počela. Završetak prve faze izgradnje ovog prijelaza i njegovo puštanje u minimalno potrebnu funkciju se planira kada i završetak izgradnje međudržavnog mosta preko rijeke Save i dijela autoceste u BiH do petlje Svilaj ili Odžak, a to je predviđeno u lipnju 2014. godine.
Tek 37 kilometara
BiH je od predviđenih 336 kilometara do sada izgradila tek 37 kilometara autoceste na koridoru V-c. U tijeku je izgradnja 21 kilometra, a priprema se za izgradnju još 43 kilometra.
Izgradena je dionica sjeverno od Sarajeva, Jošanica-Podlugovi-Visoko-Kakanj, dužine 37 kilometara, a dionice koje se grade su Kakanj-Drivuša, u ukupnoj dužini 16 kilometara i dio Sarajevske obilaznica od Jošanice do Butile duga pet kilometara.