Jozo Boras, koji je ne samo kao čovjek prisutan u kolektivnoj memoriji grada nego je i njegov fotografski opus ono što Ljubuškom omogućuje da lakše postane svjestan samog sebe. Njegova uloga je tako značajna na području fotografije da je možemo usporediti s onim što je Hamo Ibrulj značio u slikarstvu ili Ćiril Ćiro Rajič kada je u pitanju fotografski prikaz Hercegovine“, kazao je u nadahnutom pogovoru izložbi fotografija Joze Borasa sociolog i likovni kritičar Ivan Vukoja.Izložbu koja je postavljanja u prostoru zgrade Općine otvorio je Nevenko Barbarić načelnik Ljubuškog. Izložba fotografija Joze Borasa, poznatijeg kao Foto Jozo, svojevrsna je kronika ljubuškog kraja ispisana fotoaparatom. “Njegove snimke čuvaju naše trenutke života, tužne i vesele, registriraju identitet našeg zavičaja, oni su kronologija grada kroz vrijeme, u raznim godinama i godišnjim dobima“, napisala je prof. Višnja Kovač, prigodom jedne od ranijih izložbi idejno osebujnog, a u životu samozatajnog fotografa. Svoj samozatajni stil Foto Jozo je demonstrirao i na izložbi kratko zahvalivši okupljenima, kojima je njegova razmišljanja i poglede u traganju za motivima koji „govore“ pročitao Tigran Delić voditelj Radio Ljubuškog. U glazbenom djelu nastupio je Mate Miličević. Iako je umirovio zanat svojom petom izložbom Foto Jozo je potvrdio da nije i aparat. U prostoru fotografske radnje, sada je fotografski atelje, dok je mašta, prema izloženim fotosima i dalje vrlo živa.
Izložba
Izložba fotografija Joze Borasa, jednog od ljubuških simbola
“Svaki grad ima svoje simbole i svoje zanimljivosti, a jedan od ljubuških simbola je fotograf Jozo Boras”