U širokobriješkoj Narodnoj knjižnici otvorena je izložba slika Anđelke Hrkać i Sanijele Matković pod nazivom „Umjetnost uz kavu“. Tom prigodom predstavljena je Sanijelina knjiga poezije „Nevjerstvo svjetionika“. Govoreći o izloženim slikama Anđelke Hrkać, dr. Josip Alilović kazao je kako je boja njezina voda, njezin zrak, njezin život, naglasivši:
- Ne kaže se bez razloga da se crtač postaje, a kolorist rađa! Koristi se lokalnom tradicijom upotrebe boja, prije svega velike umjetnice Babe Penavuše i drugih hercegovačkih umjetnika svjetlosti i boja.
Dodao je da Anđelka doseže ono što se danas akademski zove novi pejzaž i dodao:
- Samo umjetnost može sačuvati ljudskost u nama!
Srećko Slišković je istaknuo to da se u izloženim slikama Sanijele Matković jedva naziru konture starih kamenih kuća na nekom zaboravljenom otoku kojega bura s Biokova njiše kao neku malu trošnu lađu i naglasio:
- Svaka Sanijelina slika počiva na dominaciji dvije ili tri temeljne boje koje pažljivo biraju koja im se može priključiti i biti dobar susjed te tako upotpuniti cjelinu kompozicije.
Mr. art Antonija Gudelj ističe to da Sanijela Matković ima vlastiti ekspresivni spontani stil, svoja pravila, jezik, načine u raznim tehnikama i putove bogatom koloritu, snažne inspiracije u slikanju, poeziji i životu. Izložbu je otvorio Toni Galić.
Neven Lukačević u svojoj recenziji knjige poezije „Nevjerstvo svjetionika“ ističe: „Zbirka je pisana intimnim tonom, slobodnim stihom, bez stega metrike. Leksik je u najvećoj mjeri prošaran motivima pejzaža i vremena. Kao perceptivna svjedokinja pjesnikinja dijeli strast prema refleksiji, svijetu prirode i biću žene.“
Vesna Štulić piše kako je poželjela biti svjetioničar koji je na svjetionik ponio samo ukoričene Sanijeline stihove i koji će ih između dvije emisije svjetlosnih signala iznova i iznova iščitavati putujućim brodovima. Slikarica Dubravka Miatović pročitala je tri pjesme iz Sanijeline nove zbirke. Program je vodila Antonija Šudić, a u glazbenom dijelu programa sudjelovale su Lucija Čerkez i Iva Ćavar.