NOVI PROBLEMI

Kupci upišu bon, a dobiju poruku: ISTEKAO ROK!

Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Kupci upišu bon, a dobiju poruku: ISTEKAO ROK!
26.05.2010.
u 09:19
Dok u HT Eronetu tvrde kako je problem riješe, žalbe potrošača i dalje pristižu
Pogledaj originalni članak

Probleme s nadoplatom računa posljednjih petnaestak dana imali su mnogi korisnici Eronetove mreže. Redakcija Večernjeg lista doslovno je bila zatrpana pozivima klijenata Eroneta koji su uredno kupili bonove za nadoplatu računa, ali su dobili SMS poruku u kojoj stoji da je bonu istekao rok te da se ne može koristiti.

- Problem koji spominjete javio se 13. svibnja i već je sutradan, 14. svibnja bio riješen. Od tada nije bilo nikakvih dodatnih problema. Ujedno se želimo i preko vašeg lista ispričati svim korisnicima zbog ove neugodnosti, rekao nam je Vanja Gavran, voditelj Odjel za korporativne komunikacije HT-Eroneta.

Druga strana priče

Ipak, svjedočenja naših čitatelja su drukčija. Naime, i tijekom ovoga tjedna dobili smo niz poziva o ovome problemu. - Kupio sam bon na jednoj benzinskoj crpki i sjeo na piće u obližnjem kafiću.

Kada sam pokušao nadoplatiti račun, dobio sam odgovor da je rok za upotrebu bona istekao. Oni koji su mi prodali bon u trgovini, kažu da ništa ne mogu učiniti jer to nije njihova odgovornost, rekao nam je jučer jedan od naših čitatelja koji se žalio zbog ovoga problema. Ipak, većina onih koje smo jučer kontaktirali dobila je novac na svoj prepaid račun, i to unatoč poruci da bon više nije upotrebljiv. -Ljudi dobiju novac na račun, ali dok to shvate i dok im objasnimo, dogode se ružne situacije.

 Prijete nam, psuju, vrijeđaju. Ovo osobito vrijedi za one koji kupe bon od 50 maraka. Čak je na obližnjoj benzinskoj crpki došlo do fizičkog obračuna jer je neki čovjek kupio dva bona i za oba je dobio poruku da im je rok istekao. Vratio se u trgovinu te radnika pokušao i fizički napasti, priča nam jedna radnica na kiosku u središtu Mostara. Kako smo doznali od šefova maloprodajnih lanaca koji prodaju usluge HT-Eroneta, problem je nastao nakon kupovine nove platforme koja ne funkcionira onako kako bi trebalo. - Nakon kupovanja nove platforme za ove usluge, pojavili su se problemi. Dnevno je bilo više desetaka pritužbi na blagajnama i na to smo upozorili. Nakon nekoliko dana su nam rekli da je problem riješen, ali ljudi nam se i dalje javljaju s prigovorima na isti problem. Očito je da će trebati poduzeti veće popravke kako bi se problem riješio, tvrde naši sugovornici.

Upute prodavačima

Broj ovakvih slučajeva je bio toliko velik da su prodavači bonova, kako su nam potvrdili, dobili upute da kupcu objasne što je problem te da je unatoč poruci o isteku roka bona novac na računu. - To je bio očajnički potez jer više nismo znali što raditi zbog velikog broja žalbi. Eronetova služba za korisnike bila je pretrpana pozivima. Nadamo se da će se problem uskoro riješiti u cijelosti kako više ne bi bilo neugodnosti, zaključili su naši sugovornici. Neki su pokušali iskoristiti ovu situaciju, pa su tvrdili da im čak ni novac nije uplaćen na račun zbog isteka roka za korištenje bona. Iz HT-Eroneta su, ali i svi prodavači, ovo odlučno demantirali te su istaknuli kako je u cijeloj priči sporna samo poruka nakon ukucavanja bona.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

OZ
ozujsko
22:18 26.05.2010.

U Bosni Hercegovini,nikad nista nije i nikad nece funkcionisati,kako treba,jer ona nista nema svoje,sveje uvezeno i tudje,od presjednika drzave do eto mobilni kartica,jad i bjeda.