OBRATITE PAŽNJU

Trgovine na lukav način varaju kupce: Dobro pratite što rade s voćem i povrćem

Trgovine na lukav način varaju kupce: Dobro pratite što rade s voćem i povrćem
06.01.2025.
u 19:19
Pogledaj originalni članak

Kupovina voća i povrća često zna biti frustrirajuća, pogotovo kada naiđete na banane koje su već pocrnjele, jabuke koje djeluju uvele ili krompir koji je proklijao. Iako su to namirnice koje mogu dugo trajati, razlog za ovakvu situaciju krije se u trgovačkim trikovima.

Trgovinama se ne isplati bacati proizvode koji se ne prodaju. Kako bi izbjegle gubitke, trgovine često koriste strategije da vas navedu da kupite voće i povrće koje je manje svježe. Ovo uključuje postavljanje proizvoda kojima se bliži rok trajanja na vidljiva i lako dostupna mjesta, dok svježiji proizvodi ostaju skriveni na dnu ili iza izloženih namirnica.

Trikovi trgovaca

Jedan od čestih znakova ovakvih manipulacija je kada zaposlenici “prebiru” po voću ili povrću bez kolica sa svježim zalihama.

U tim slučajevima, oni samo premještaju proizvode – svježije guraju na nepristupačna mjesta, dok manje svježe stavljaju na vrh kako bi ih kupci prvo primijetili i kupili.

Ako sumnjate da trgovina skriva svježije proizvode, možete zatražiti od zaposlenika da donese novu robu iz skladišta. Međutim, ispunjenje tog zahtjeva ovisi o politici trgovine, prenosi klik.hr.

Kako odabrati najbolje voće i povrće?

Pronađite skrivene plodove: Na dnu gajbi ili iza izloženog voća često se nalaze svježiji proizvodi.

Razmotrite namjenu: Ako kupujete voće za kuhanje, prezreli plodovi mogu biti čak i ukusniji. Međutim, za svježu konzumaciju birajte čvrste plodove koji će sazrijevati kod kuće.

Promatrajte zaposlenike: Ako vidite da premještaju voće bez dopunjavanja zaliha, to može biti znak da su svježiji proizvodi namjerno skriveni.

Iako trgovine često koriste ove strategije, kupci mogu preuzeti inicijativu i istražiti ponudu. Prava taktika može vam pomoći da pronađete kvalitetnije proizvode, uštedite novac i osigurate da vaše voće i povrće dulje traje kod kuće.

Svaki odlazak u trgovinu prilika je za pažljiviji odabir – ne dopustite da vas prvi dojam zavara.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.