Ministarstvo vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH održalo je niz sastanaka s predstavnicima velikih trgovačkih centara, a glavna tema razgovora bila je “Sudjelovanje domaćih proizvoda u većim tržnim centrima na prostorima Bosne i Hercegovine”.
Povod za njihovo održavanje bile su česte prozivke domaćih gospodarstvenika, koji su javno kritizirali trgovačke lance da daju povoljniji tretman, odnosno preferiraju uvozne robe na račun domaćih, što, kako su konstantno navodili, domaće proizvode dovodi u neravnopravan položaj u odnosu na uvozne artikle. Sastanci su održani u prostorijama Ministarstva vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH s predstavnicima DP-a Market Drvopromet, Merkur, Sprind, Robot, Bingo, Amko commerce, Lora, Mercator, Tuš-trade, Intermerkur Nova/Merkur group, Konzum i Interex.
Na svim sastancima razgovarano je o uvjetima ulaska kako domaćih, tako i stranih proizvoda na police trgovačkih lanaca, kao i o mogućnostima za povećanje obujma domaćih proizvoda u tim objektima, pod istim uvjetima kao i za strane proizvode.
Razmijenjena su mišljenja i o kvaliteti robe, cijenama, ulogama proizvođača i distributera, uvjetima poslovanja, problemima u radu i drugim značajnim pitanjima. Domaći proizvođači od ovih sastanaka očekuju i konkretne poteze koje će učiniti ovi trgovački lanci te da će domaća roba, koja je u mnogim slučajevima i kvalitetnija, zamijeniti strane artikle na policama.