Dodjelom godišnjih nagrada Grand Prix 2010. završila je 11. konferencija Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ-a). Nagrada se dodjeljuje za najbolja ostvarenja u odnosima s javnošću tijekom protekle godine. Stručni žiri tajnim je glasovanjem odabrao pobjednike u pet kategorija, a posebno priznanje za komunikatore godine dobili su Suzana i Reno Ritz, roditelji Luke Ritza, priopćeno je iz HUOJ-a.
Suzana i Reno Ritz, nažalost, jedni su od onih roditelja kojima se dogodila nedvojbeno jedna od najtežih životnih situacija – gubitak djeteta. U svojoj tuzi i boli oni su, međutim, pokazali da se i u najtežim životnim trenucima i krizama ne moramo nužno predati negativnim i destruktivnim emocijama, već da i u takvim situacijama možemo svoje djelovanje i komunikaciju okrenuti u pozitivnom smjeru, kaže se u obrazloženju žirija HUOJ-a.
Umjesto u ljutnju, gnjev i ogorčenost svoju bol i tugu usmjerili su u aktivan društveni angažman na području rješavanja nepobitnog problema i našeg društva – nasilja među mladima. Pomogli su, zajedno s brojnim Lukinim prijateljima, da prepoznamo ovaj problem i da počnemo raditi na njegovom rješavanju. Jedan od koraka na tom putu je i Savjetovalište za mlade "Luka Ritz“ u kojem će i osobno biti angažirani. Pokazali su svojim primjerom kako se i iz najgorih i najtežih situacija može pokrenuti nešto dobro, ističu iz te udruge.
Kao najbolji projekti po ocjeni struke izabrani su:
U kategoriji 1. Odnosi s javnošću u javnom sektoru "Zajedno protiv raka".
U kategoriji 2. Odnosi s javnošću u poslovnom sektoru - velike tvrtke nagradu je osvojio projekt "Obilježavanje 60. obljetnice Ericssona Nikole Tesle".
U kategoriji 3. Odnosi s javnošću u poslovnom sektoru - za male i srednje tvrtke nagradu je osvojilo projekt Miss Meghan u Hrvatskoj.
U kategoriji 4. Društveno odgovorno poslovanje nagrada je pripala projektu 10 godina Vipneta.
U kategoriji 5. Interne komunikacije nagradu je osvojio Komunikacijski priručnik Zagrebačke banke.
Preuzeto sa www.vecernji.hr