MODNA AVANTURA

Cipele dizajnerice iz Rovinja nose se u Hrvatskoj, ali i u Ljubljani, Beogradu i Sarajevu

Foto: Nikolina Poropat
Foto: Nikolina Poropat
Foto: Nikolina Poropat
Foto: Nikolina Poropat
Foto: Nikolina Poropat
Foto: Nikolina Poropat
19.01.2018.
u 13:34
NinaNina za sada ima četiri ženska i tri muška modela, no tu je sedamnaest printeva pa tako svaka cipela izgleda drukčije.
Pogledaj originalni članak

Jeste li čuli za cipele Nikoline Poropat? Cipele su to koje na tržištu postoje tek odnedavno, no već su zapele za oko brojnim ljubiteljima mode, ali i onima željnim ugodnog koraka. 

Nikolina Poropat dizajnerica je iz Rovinja sa zagrebačkom adresom. Dugi niz godina bila je zastupnik za brojne brendove u Hrvatskoj, no sada se odlučila posvetiti vlastitoj kolekciji. Nikolina je pokrenula brend NinaNina_Fashion i tako krenula koračati u pravu modnu avanturu. Njezine cipele uistinu su posebne jer svatko tko ih poželi nositi sam bira boju i printeve koji će krasiti njegovu cipelu. NinaNina za sada ima četiri ženska i tri muška modela, no tu je sedamnaest printeva pa tako svaka cipela izgleda drukčije. NinaNina uz cipele nudi i torbe te kapute, no u ovoj fazi razvijanja posla stavlja naglasak na cipele.

„Svi želimo udobnu obuću, a dizajn nam je svima važan. Danas je u Hrvatskoj teško pronaći cipelu koja je drukčija i baš to je bio moj cilj – napraviti cipelu koja neće biti poput ostalih, koja će pričati svoju priču. NinaNina cipele mogu izgledati baš onako kako vi želite. Odaberete jedan od zadanih modela, a s bojama i printevima možete se igrati koliko god želite“, kazala je Nikolina Poropat, čije se cipele već nose u Hrvatskoj, ali i u Ljubljani, Beogradu i Sarajevu.

Mnogi za NinaNina cipele kažu da su cipelice radosnice jer sam osmisliti svoju obuću i gaziti cipele kakve nema nitko ili ima malotko, uistinu je korak iz snova. Cipele su lijepe, ali i udobne. Posebne i drukčije. Cipele su to u kojima kupac šeta ponosno. „Hej, gdje si kupio te cipele“, pitanje je s kojim se najčešće susreću ljudi koji nose ovaj novi hrvatski brend. 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.