25 tisuća posjetitelja

Koncert Baby Lasagne najposjećeniji u povijesti Špancirfesta

Foto: F.S./ATAImages/PIXSELL
Koncert Baby Lasagne najposjećeniji u povijesti Špancirfesta
30.09.2024.
u 14:38
„S koncertom Baby Lasagnae oborili smo rekord posjećenosti, njegov je koncert, prema našim procjenama, posjetilo 25.000 'špancirera', čime on postaje najposjećeniji koncert u festivalskoj povijesti”, rekla je direktorica Turističke zajednice Varaždina Jelena Toth.
Pogledaj originalni članak

S 25.000 posjetitelja, koncert Baby Lasagne na 26. Špancirfestu u Varaždinu postao je najposjećeniji koncert u povijesti festivala kojeg je ove godine obišlo 330.000 ljudi, a zabilježeni su porast broja turista i prometa u trgovini i ugostiteljstvu, istaknuto je u ponedjeljak.

Po podacima iz sustava eVisitor, u Varaždinu je tijekom deset festivalskih dana zabilježeno 3243 dolazaka i 6829 noćenja, što je osam posto više dolazaka i šest posto više noćenja nego lani.

„S koncertom Baby Lasagnae oborili smo rekord posjećenosti, njegov je koncert, prema našim procjenama, posjetilo 25.000 'špancirera', čime on postaje najposjećeniji koncert u festivalskoj povijesti”, rekla je direktorica Turističke zajednice Varaždina Jelena Toth.

U ukupnom turističkom prometu u trgovini i ugostiteljstvu zabilježen je porast, a po podacima Porezne uprave Varaždin, tijekom Špancirfesta je u gradu generiran ukupni promet u iznosu od 13,5 milijuna eura ili sedam posto više nego lani.

Gradonačelnik Neven Bosilj naglasio je da se u Varaždinu vrijeme mjeri "od Špancirfesta do Špancirfesta".

„Pohvala je bilo jako puno, a dobili smo kritike od jedna do dva posto naših sugrađana, koji se žale na gužve i ne žele takav turizam. Ostali Varaždinci žele Špancirfest, žele deset dana takvog života i priredbe u gradu”, rekao je Bosilj.

Otkrio je i zanimljivost vezanu uz Advent u Varaždinu, koji je ušao u finale nagrade za najturistički događaj godine. "Da je pravde, Varaždin bi ušao u finale s tri projekta - UNESCO-ov grad glazbe, Špancirfest i Advent, a ušli smo samo s Adventom”, kaže Bosilj.

Čak 12.000 "špancirera" koristilo je besplatan javni gradski prijevoz u vrijeme festivala, što je u odnosu na lani povećanje za 860 posto, a plaćene digitalne kampanje postigle su doseg od 2.2 milijuna jedinstvenih korisnika, odnosno više od 4.5 milijuna impresija.

„Ponovno je zabilježena rekordna posjećenost službene internetske stranice festivala, koja je imala gotovo dva milijuna pregleda, odnosno 16 posto više nego lani”, naglasila je Toth.

q

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.