Ako nije bilo na Instagramu ili Facebooku, kao da se nije ni dogodilo. Istina je to koja vrijedi možda najviše za javne osobe koje su u društvenim mrežama pronašle (dodatni) način da učvrste svoju poziciju na sceni i/ili osvoje nove obožavatelje. O utjecaju društvenih mreža govori i podatak da se svaka sedma osoba na svijetu ovog ponedjeljka ulogirala na Facebook. A oboren je još jedan rekord, Kim Kardashian postala je prva osoba koja je zabilježila 44 mil. pratitelja na Instagramu.
Vjerske poruke i frizure
Bio nam je povod da provjerimo kako se domaće zvijezde snalaze na društvenim mrežama, a polazna točka nam je Instagram koji doživljava pravi procvat među zvijezdama, bilo da na njemu objavljuju sretne vijesti da će postati roditelji, vjerske poruke ili se samo žele pohvaliti novom frizurom.
Na tronu je Severina čije selfieje svakodnevno prati više od 300 tisuća obožavatelja s kojima pjevačica rado i komunicira. Daleko iza nje naredao se niz slavnih dama, od Nine Badrić koja ima 93 tisuće fanova do Jelene Rozge koja je "zapela" na 17 tisuća pa do Nikoline Pišek koja je tek nedavno otkrila ovu platformu i već prikupila tri tisuće fanova.
Pojavila su se i imena široj javnosti nepoznata koja su postala popularna upravo na Instagramu – Morana Mamić, dizajnerica koja živi u Londonu i čije avanture s dečkom Jozom prati više od 80.000 osoba, te modna blogerica Isabella Rakonić čija vojska obožavatelja premašuje 60 tisuća fanova. Koja je uloga društvenih mreža u životu jednog "celebrityja" i kako se domaće zvijezde ponašaju na mreži te čime osvajaju fanove, upitali smo Antona Smolčića, Večernjakova stručnjaka za digitalnu komunikaciju.
Dijelovi intime na dlanu
– Društvene mreže za poznate osobe postale su nužan alat za povećanje popularnosti i gradnju brenda od svog imena, a svaka bi poznata osoba trebala posjedovati profil na Facebooku, Twitteru i Instagramu – smatra Smolčić. Neki od njih sami objavljuju postove, drugi pak angažiraju agenciju. Smolčić kaže da je fanovima sasvim svejedno. – Ništa ne umanjuje njihov doživljaj da imaju direktan uvid u odabrane trenutke svakodnevnog života poznate osobe, a upravo je taj osjećaj fanova, da imaju ekskluzivan uvid u život svog idola, ono zbog čega postaju još veći fanovi. Poznate osobe preko društvenih mreža mogu u stvarnom vremenu doznati zbog čega ih netko voli – ili ne voli i npr. prema tome prilagoditi popis pjesama koji će pjevati na idućem koncertu – napominje Smolčić zaključujući: – Kvaliteta sadržaja koji domaće zvijezde dijele često zna biti upitna, ali ako se može zaključivati prema brojkama rasta fanova, oni za to previše ne mare.
>>Mate Bulić i Maja Šuput duetom izazvali ovacije publike u Neumu