Novi stadion

Brending kao novi ‘alat’ u rukama čekićara - FC West Ham

Brending kao novi ‘alat’ u rukama čekićara - FC West Ham
29.04.2017.
u 07:44
Pogledaj originalni članak

Istočni dio Londona diše nekim novim zrakom. Novi stadion. Novi logo kluba. Sve je tako novo, a opet tako poznato i prepoznatljivo. Klub koji, prije svega, predstavlja radnički sloj društva, krenuo je stopama globalnih nogometnih trendova. Brending kluba je postao novi “alat” u rukama čekićara. Osvajanje tržišta diljem svijeta nameće se kao okosnica svih poslovnih razmišljanja menadžmenta West Hama. Posjet West Hamu bio je značajan iz više aspekata. Naravno, samo zanimanje za taj nogometni klub proizlazi iz činjenice da je glavni trener kluba Slaven Bilić, a njegov pomoćnik Nikola Jurčević. No nije West Ham zanimljiv samo iz zbog toga. Nogometni zaljubljenici svakako znaju da je taj klub predstavnik radničke klase, narodni klub, kako bi se reklo. Klub sa stoljetnom tradicijom. Nikada prvak Engleske, no uvijek cijenjen u nogometnom svijetu. Doznati kako se klub nosi s velikom poviješću te novim trendovima nogometnog tržišta, bio je cilj posjeta West Hamu. O izazovima biti londonski, ali i globalni razgovarao sam s voditeljem komunikacijske službe Maxom Fitzgeraldom te glasnogovornikom kluba Adamom Capperom.
Komunikacija
West Ham je poznat kao klub radničke klase u istočnom dijelu Londona. S vremenom je postao način života za mnoge stanovnike Londona. Njegovi navijači su jedni od najpoznatijih na britanskom otočju. Poznata je njihova himna “I’m Forever Blowing Bubbles”. U takvom ozračju jako je bitno ispravno komunicirati poruke kluba. “Naši navijači su nevjerojatni! Oni žive West Ham svaki trenutak. Zato uvijek osjećamo veliku potrebu odužiti im se za njihovu potporu”, naglašava Adam Capper...

Cijeli tekst čitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista BiH...

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.