Lottov dres proglašen je najljepšim na Euru 1996. godine, na našem prvom velikom natjecanju. A 20 godina kasnije, hrvatski dresovi opet su najljepši.
Prije 20 godina Hrvatska se prvi put pojavila na velikom natjecanju. Kad su Boban, Asanović, Šuker i ostali istrčali sa šahovnicama na prsima, mjesto u nogometnoj povijesti bilo im je zagarantirano.
Precizinije, njihovim dresovima. Cijela je Europa zapljeskala toj kombinaciji, Lottov dres proglašen je najljepšim na Euru 1996. godine.
Povijest se ponavlja 20 godina kasnije.
- Hrvatski dresovi uvijek izgledaju savršeno, ali ovo valovito izdanje nekako je uspjelo popraviti to savršenstvo - komentari su s ankete dresova po kojoj je Nikeova garnitura za Modrića, Rakitića i ostale najljepša na Euru.
Ne samo to, druga hrvatska garnitura dresova, ona u plavom izdanju koje je od ove godine također dobilo "kockice" po cijeloj dužini dresa, izabrana je za šesti najljepši dres, prenosi 24sata hr.
Nema sumnje, Hrvati opet imaju najljepše dresove. Oduševljeni su i navijači. Na tribinama u Parizu, St. Etienneu i Bordeauxu vidjet ćemo more crveno-bijelih i plavih majica.
- Sviđa mi se novi dres jer kombinira tradicionalne elemente s modernim detaljijma. I šahovnica na dresu priča toliko priča o našoj zemlji i našoj reprezentaciji - ponosan je Luka Modrić.
I to je jedna od tisuću poveznica između Francuske 1998. i Francuske 2016.
Hrvatska je na SP-u prije 18 godina prvi put nastupila s valovitim crveno- bijelim poljima, logično je da će reinkarnacija takvog dresa biti na mjestu uz koje hrvatski navijači vežu toliko sretnih uspomena.
- To nam je zajedničko. Ta strast prema nogometu. Vaša reprezentacija igra s toliko strasti i nadmoći na svim velikim natjecanjima - pun je pohvala bio Scott Munson, jedan od čelnika Nikea.
Njegova će tvrtka opremiti šest reprezentacija na Euru u Francuskoj. Najviše predstavnika ima Adidas, njih čak devet uključujući favorite Njemačku i Španjolsku, dok Puma puše za vrat Nikeu s pet reprezentacija na Euru. Po jednog predstavnika imaju Errea, Umbro, Macron i Joma.
18 plastičnih boca - bilo je potrebno za jedan hrvatski dres. Tako da je svatko od nas ponekim pićem također pomogao Nikeu da prikupi materijale za izradu atraktivnog dresa.
16 godina Nikea - reprezentacija je od 2000. godine uz američkog proizvođača opreme. Prije toga za hrvatski dres brinuli su se dizajneri iz redova talijanskog Lotta.
Povijest se ponovila: