Ruska tenisačica Marija Šarapova počela je osjećati posljedice svoje objave da je naAustralian Openu bila pozitivna na doping nakon što su samo par sati kasnije njeni bogati sponzori odlučili otkazati suradnju. Prvi je potez povukao njezin najveći sponzor Nike pod čijim okriljem Šarapova ima i svoju liniju sportske opreme, a ugovor produžen 2010. godine vrijedio je čak 65 milijuna eura.
- Tužni smo i iznenađeni vijestima o Mariji Šarapovoj. Odlučili smo se povući iz suradnje s Marijom dok traje istraga te ćemo pomno pratiti situaciju tijekom istrage - objavili su u Nikeu.
U utorak se iz suradnje povukao i elitni švicarski proizvođač satova TAG Heuer koji je odlučio da neće obnavljati milijunski sponzorski ugovor s njom, prenosi Fena.
- Marija Šarapova je imala ugovor s TAG Heuer om do 31. prosinca 2015. Pregovarali smo o produljenju suradnje. S obzirom na sadašnju situaciju, švicarski proizvođač satova je prekinuo pregovore i odlučio ne obnavljati ugovor - objavila je francuska kompanija za luksuzne proizvode LVMH.
Prema Forbesu Marija je godišnje od sponzora zarađivala oko 28 milijuna eura, a imala je potpisane ugovore s American Expressom, Avonom, Evianom, Porscheom i dva već spomenuta giganta, Nikeom i TAG Heuerom.
Peterostruka pobjednica Grand Slama Šarapova (28) je u ponedjeljak na konferenciji za medije u Los Angelesu objavila kako je bila pozitivna na dopinškoj kontroli tijekom ovogodišnjeg Australian Opena igranog u siječnju u Melbourneu. Ruskinja, koja je u Melbourneu izgubila u četvrtfinalu od Amerikanke Serene Williams, izjavila je da je pismenim putem obaviještena o pozitivnom nalazu na supstancu meldonium za koji je priznala da je koristila 10 godina zbog manjka magnezija u organizmu, a i kao prevenciju kako ne bi oboljela od dijabetesa. No supstanca se na popisu zabranjenih pojavila tek 1. siječnja ove godine, a Marija je to očito zanemarila.