nakon tragedije

Otkad je poginuo, Kobea Bryanta 'lajkalo' još pet milijuna ljudi

Foto: Reuters/DPA/PIXSELL
Otkad je poginuo, Kobea Bryanta 'lajkalo' još pet milijuna ljudi
28.01.2020.
u 08:15
Svatko od nas želi biti dio toga, želimo na neki način komemorirati osobu
Pogledaj originalni članak

Iako su se svi nadali da je riječ o “fake newsu” i još jednoj neslanoj šali na društvenim mrežama, brzo je potvrđeno da je legendarni košarkaš Kobe Bryant poginuo u helikopterskoj nesreći, a Facebook, Instagram i Twitter preplavile su fotografije Kobea i njegove kćeri, popraćene porukama tuge i žaljenja.

Koliki je bio Kobeov utjecaj, pokazuje, između ostalog, i njegov profil na Instagramu koji je, prije tragičnog događaja, brojio nešto više od 11 milijuna pratitelja, u trenutku pisanja teksta ta se brojka popela na 16,5 milijuna, a i dalje nezaustavljivo raste.

O ovom fenomenu na društvenim mrežama porazgovarali smo sa stručnjacima iz domaćih agencija i novinarom Netokracije.

– Svatko od nas želi biti dio toga, želimo na neki način komemorirati osobu. Društvene mreže postale su velik dio naših života te su nam dodatno približile osobe kojima se divimo i koje nas inspiriraju i omogućile nam, kao nikad prije, dostupan blizak kontakt. Vijest o smrti obišla je cijeli svijet i vjerujem da je rast broja fanova na društvenim mrežama samo način da ljudi još jedan, zadnji put izraze poštovanje – rekao je Vanja Prahić, voditelj društvenih medija u 404 agenciji, zaključivši da je ovo način na koji se digitalne generacije oprašaju od svojih idola i velikana.

Ivan Šimić, novinar Netokracije, dijeli slično mišljenje:

– Recimo, Disneyeva zvijezda Cameron Boyce nedugo je nakon smrti dobio čak osam milijuna pratitelja na Instagramu, a Avicii je nakon prerane smrti također “zabilježio” stabilan rast u pratiteljima. Ove činjenice samo upućuju na to da svijet u kojem danas živimo jednostavno živi i diše društvene mreže. Kada čujemo da je neka slavna osoba, čak i neka koju ne pratimo toliko, preminula, prva stvar koju radimo je razgovor s prijateljima putem Messengera ili WhatsAppa, a potom idemo na Facebook, Twitter ili Instagram kako bismo iskazali sućut. Budući da ljudi u trenutku žaljenja, barem prema mojem mišljenju, nastoje tražiti bilo kakvo rješenje, često se okrenemo praćenju društvenih mreža jer nam je to ono najbliže. 

 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.