Britanski prijevoznik naglasio je da će i dalje svakodnevno letjeti za Šangaj i za Hong Kong, ali nije naveo hoće li uvesti novu rutu u zamjenu za onu prema glavnom gradu Kine.
Europski i britanski prijevoznici ne smiju letjeti kroz ruski zračni prostor, što znači da njihovi letovi prema Aziji traju nekoliko sati dulje pa su time skuplji i manje privlačni putnicima.
Britanska zrakoplovna kompanija obnovila je liniju prema Pekingu tek prije nešto više od godinu dana, u sklopu normalizacije putovanja nakon pandemije covida 19.
Nakon ukidanja pandemijskih ograničenja promet između Kine i Europe oporavljao se vrlo sporo i trenutno na mnogim letovima na toj ruti dominiraju kineski prijevoznici.
U takvom je okruženju prijevoznik Virgin Atlantic već izvijestio da od listopada više neće letjeti za Šangaj.
Prijevoznici poput Lufthanse ističu da slabije zarađuju i gube u odmjeravanju snaga s kineskom konkurencijom koja smije letjeti kroz ruski zračni prostor.
Vlasnik British Airwaysa IAG tvrdi pak da problemi na rutama prema Kini nisu značajno utjecali na poslovanje budući da im težište njihove osnovne djelatnosti na Sjevernoj i Južnoj Americi gdje i dalje bilježe dobre rezervacije i potražnju.