nogomet

Drugi krug prodaje ulaznica za EURO 2024. kreće od 4. prosinca

Drugi krug prodaje ulaznica za EURO 2024. kreće od 4. prosinca
20.11.2023.
u 20:51
Na raspolaganju će biti milijun ulaznica za navijače 21 reprezentacije koje će tada imati svoje mjesto u turniru.
Pogledaj originalni članak

Drugi krug prodaje ulaznica za EURO 2024. u Njemačkoj započet će 4. prosinca, dva dana nakon ždrijeba skupina za završni turnir koji je na rasporedu od 14. lipnja do 14. srpnja sljedeće godine, objavili su u ponedjeljak iz Njemačkog nogometnog saveza (DFB).

Na raspolaganju će biti milijun ulaznica za navijače 21 reprezentacije koje će tada imati svoje mjesto u turniru.

Sljedeći krug prodaje ulaznica bit će pokrenut sljedeće godine, za navijače tri reprezentacije koje će se plasirati na EURO kroz doigravanje koje je na rasporedu od 21. do 26. ožujka.

U prvom prodajnom krugu prodano je više od 1,2 milijuna ulaznica, a kupci su birani putem lutrije. Za kupnju ulaznica se prijavilo 20 milijuna kandidata, iako su u tom trenutku bili poznati samo datumi i stadioni na kojima će svoje utakmice u grupnoj fazi odigrati domaća reprezentacija.

Cijene ulaznica se kreću od 30 eura za najjeftinija mjesta do 1000 eura za najskuplje opcije gledanja finalne utakmice koja će biti odigrana 14. srpnja na Olimpijskom stadionu u Berlinu.

Do sada je 17 reprezentacija osiguralo nastup na Europskom prvenstvu. Uz domaćina Njemačku, kroz kvalifikacije su svoje mjesto na završnom turniru izborile reprezentacije Albanije, Austrije, Belgije, Danske, Engleske, Francuske, Mađarske, Nizozemske, Portugala, Rumunjske, Slovačke, Srbije, Škotske, Španjolske, Švicarske i Turske.

Njima će se u ponedjeljak i utorak pridružiti još četiri momčadi. U ponedjeljak se u izravnim dvobojima za plasman na EURO sastaju Ukrajina i Italija u skupini C, Češka i Moldavija u skupini E te Slovenija i Kazahstan u skupini H. U utorak biti poznat i posljednji putnik za Njemačku iz kvalifikacijske skupine D, a to će biti Hrvatska ili Wales.

 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.