Facebook u Messengeru, aplikaciji za chatanje, testira videoreklame koje se automatski pokreću, javlja Recode.
Stefanos Loukakos, koji vodi marketing na Messengeru, rekao je da su reklame krenule u ponedjeljak.
Messenger je počeo prodavati reklame unutar aplikacije još prije 18 mjeseci, no bila je riječ o statičnim oglasima, a ne videu kao sada. Kako su iz Facebooka rekli da im ponestaje mjesta za reklame unutar Facebooka, proširuju se na nove platforme poput Messengera i oglasnika Marketplace.
Loukakos kaže kako je svjestan opasnosti da se korisnicima Messengera baš i neće svidjeti gledanje reklama uz privatne poruke. Tvrtka će nadzirati ponašanje korisnika kako bi utvrdili odbijaju li ih reklame, dodao je.
– Korisničko iskustvo nam je prioritet tako da ne znamo još hoće li reklame funkcionirati. Međutim, dosadašnji znakovi, kada smo testirali osnovne reklame, nisu pokazali nikakve promjene u načinu na koji ljudi koriste platformu ili u broju poslanih poruka. Video bi mogao biti malo drukčiji, ali mislimo da neće biti problema – rekao je Loukakos.
Iz Facebooka su također za BGR rekli kako će ove reklame uvoditi postupno i pažljivo te da će korisnici zadržati kontrolu.