Popularni američki lanac brze hrane McDonald's uvodi veliku promjenu kod svojih hamburgera.
Kako je najavljeno iz kompanije, od početka svibnja će se Quarter Pounder, hamburger koji je uz Big Mac jedan od zaštitnih znakova McDonald'sa, u SAD-u pripremati sa svježim mesom umjesto, kao što je sada slučaj, sa smrznutim. Prema novom pravilu govedina će se kuhati svježa kad kupac naruči hamburger, što je novost u pripremi hrane ovog giganta brze hrane.
'Počelo je prije par godina kada smo se zapitali kako ćemo stvarno napraviti iskorak u kvaliteti naših hamburgera. Odgovor je - slušati zahtjeve kupaca i početi koristiti svježu govedinu u Quarter Ponuderu, što je stavka koja nedostaje do okusa i statusa kakvog ima Big Mac', izjavio je predsjednik McDonald'sa u SAD-u Chris Kempczinski, piše Business Insider.
Iz McDonald'sa najavljuju ove promjene kao one koje će dovesti do sočnijih hamburgera. Kompanija provodi testiranje takvih novih hamburgera, a rezultati su pokazali da je 90 posto ispitanika nakon degustacije izjavilo da planiraju kupiti takav hamburger.