MELANIA KAO INSPIRACIJA

Otkrivamo tko je autorica plakata o kojem priča cijela Hrvatska

Otkrivamo tko je autorica plakata o kojem priča cijela Hrvatska
15.09.2017.
u 15:04
'Poruka se nedvosmisleno referira na osobu koja je, uz malo znanja stranog jezika, dogurala do pozicije jedne od najmoćnijih osoba na planeti'
Pogledaj originalni članak

Američki Institut, udruga za promicanje engleskog jezika i američke kulture, odlučila se za provokativno rješenje koja građane poziva da 'samo zamisle koliko daleko mogu stići - uz malo engleskog jezika', Koristeći ilustraciju jedne od najpoznatijih emigrantica s ovih prostora, Melaniju Trump. 

Razgovarali smo s autoricom plakata koji oduševljava i koji se brzo proširio društvenim mrežama - Ivis Burić. Kampanju su, zbog svoje provokativne poruke, podržali i lokalni influenceri poput Elle Dvornik.

- Poruka se nedvosmisleno referira na osobu koja je, uz malo znanja stranog jezika, dogurala do pozicije jedne od najmoćnijih osoba na planeti - kazala je Burić, naglasivši kako sama poruka nije nimalo uvredljiva.

- Većina škola stranih jezika govori istim jezikom, što je određena ironija u komunikaciji - kaže nam Brett Campbell, osnivač Američkog Instituta, inače i sam američki državljanin, podrijetlom iz Bostona.

- Htjeli smo kampanju koja ljude podsjeća na važnost poznavanja svjetskih jezika te koliko je to poznavanje bitno za određeni internacionalni uspjeh. Svjedoci smo velikog vala iseljavanja Hrvata koji svoju sreću traže i u anglo-saksonskim zemljama, poput Irske, Kanade, Australije i sl. Ako dobro vladate engleskim na ovim tržištima možete stići jako daleko. A mi vam u tome možemo pomoći - kazao je.

- O Melaniji Trump ljudi mogu imati svakakva mišljenja, ali ne može joj se poreći uspjeh za koji je sigurno zaslužno i njeno znanje engleskog jezika. Ne može bilo tko postati jedna od najmoćnijih žena svijeta - dodaje Burić.

- Ivan Turčin je autor ilustracije, a klijent Američki Institut odnosno Brett i Maša Campbell koji su jedni od otvorenijih i hrabrijih ljudi koje znam. Vjerujem da svaka kampanja treba privući pažnju. Loše kampanje su one koje to ne rade. Iskreno vjerujem da ćemo, unatoč činjenici da se ovdje radi o low budget kampanji sa samo par zakupljenih billboard pozicija, postići željenu ekspoziciju, kreirati zanimljivu online diskusiju i privući tonu novih polaznika!

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.