Netko od članova kabinskog osoblja uvijek će vas dočekati na vratima zrakoplova prilikom ukrcavanja. I pritom vas lijepo pozdraviti. S osmijehom. Pomoći će vam i sa spremanjem ručne prtljage u pretince iznad vas...
No, nije to sve. Kada ulazite u zrakoplov, osim pozdrava, stjuard ili stjuardesa ima još jednu zadaću: proučiti svakog putnika. "Putnici misle da ih samo pozdravljamo na vratima", kaže Jay Robert za HuffPost.
"Iznenadili biste se kada biste znali koliko prijetnji eliminiramo u toj fazi prije leta. Mogućnost kašnjenja zbog putnika, eventualno agresivno ponašanje putnika, panika zbog straha od letenja i sl.
Ovo je prva faza eliminiranja prijetnji i briga za sigurnost i zdravlje putnika u zrakoplovu i cijele posade" Kabinsko osoblje "prati" osobe koje se doimaju sumnjivo, boelsno, pijano i sl., odnosno, zapisuju broj sjedala takvih osoba pri njihovu ulasku u zrakoplov i imaju ih pod budnijim okom, pojašnjava Shreyas P, stručnjak za sigurnost putnika.
Osim toga, kabinsko osoblje uočava i putnike koji su jače građe, u boljoj formi i sl., za slučaj nekakvih neželjenih situacija kako bi ih odmah mogli zamoliti za pomoć i eventualnu hitnu evakuaciju, ako bude potrebna.
"Ako me netko ne gleda u oči prilikom ukrcaja, to je signal da tog putnika treba imati na jačem oprezu. Možda je u strahu od leta, možda ima privatne probleme, možda ga muči nešto što bi se moglo odraziti i tijekom leta i utjecati i na druge putnike", pojasnila je Stephanie Mikel iz Southwest Airlinesa.