Najbolja turistička sezona u povijesti:

Već u rujnu Hrvatska ima više noćenja nego cijele 2015. god

Već u rujnu Hrvatska ima više noćenja nego cijele 2015. god
10.09.2016.
u 11:45
Pogledaj originalni članak

Početkom rujna premašen je broj noćenja ostvaren tijekom cijele prošle godine. To je pokazatelj da je ova turistička sezona uistinu rekordna, objavili su iz Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice.

Prema prvim podacima sustava eVisitor i eCrew te na temelju izvršenih prijava i odjava od 1. siječnja do 9. rujna, u Hrvatskoj je realizirano ukupno 13,63 milijuna dolazaka i 80,24 milijuna noćenja, prenosi index.hr.

"Riječ je o izvrsnom rezultatu s obzirom na to da je, prema evidenciji turističkog prometa sustava turističkih zajednica, u cijeloj prošloj godini ostvareno 80,02 milijuna noćenja. Ovaj je rezultat dokaz da turisti u Hrvatskoj ostaju duže i da je sustav eVisitor znatno pridonio urednijoj evidenciji turističkog prometa", objavili su iz HTZ-a.

Direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić kazao je za Glas Istre kako nije lako u samo devet mjeseci prestići rezultate ostvarene tijekom cijele prošle godine te dodaje da će i prihodi od rekordne sezone također biti veći od očekivanih.

Već u kolovozu postojale naznake rušenja rekorda

Podsjetimo, u prvih osam mjeseci ove godine najviše noćenja je ostvareno u jadranskim županijama i to u Istri (20,7 milijuna noćenja), Primorsko-goranskoj (14,4 milijuna noćenja), Splitsko-dalmatinskoj (14 milijuna noćenja), Zadarskoj (9,7 milijuna noćenja), Dubrovačko-neretvanskoj (5,9 milijuna noćenja) i Šibensko-kninskoj (5,3 milijuna noćenja).

U prvih osam mjeseci u hrvatskim su destinacijama najviše noćenja ostvarili turisti iz Njemačke (14,2 milijuna noćenja), Slovenije (8,4 milijuna noćenja), Austrije (5,7 milijuna noćenja), Italije (4,7 milijuna noćenja) i Poljske (4,5 milijuna noćenja).

Tijekom osmog mjeseca najviše noćenja je ostvareno u objektima u domaćinstvu, kampovima i hotelima. Većina noćenja (više od 20 milijuna noćenja) u osmom mjesecu je realizirano u osobnom aranžmanu, dok je ostatak noćenja rezultat agencijskog aranžmana. 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.