Nakon preslušavanja snimka iz crne kutije putničkog zrakoplova djelomično je jasno što se događalo u posljednjim trenutcima na letu QZ8501, no dužnosnici nisu objavili sve pojedinosti. Airbus A320 AirAsije na liniji Surabaya-Singapur nestao je s radara 28. prosinca u trenutku kada su u području iznad kojega je letio vladalei vrlo loši vremenski uvjeti. "Neposredno prije nesreće avionom je upravljao kopilot Remi Plesel", rekao je glavni istražitelj Državnog odbora za sigurnost u prometu Mardjono Siswosuwarno kazavši i kako je, prema snimku, kapetan zrakoplova Iriyanto (53) u trenutku kada je zrakoplov naglo počeo gubiti visinu preuzeo kontrolu. Istražitelji tvrde i to kako je avion prije same nesreće letio na stabilnoj visini. Obavljene su sve potrebne kontrole prije polijetanja, a svi članovi posade imali su valjane dozvole, no uzrok nesreće koja se dogodila 40 minuta nakon polijetanja još uvijek nije rasvijetljen.
Indonezija
Zrakoplovom AirAsije prije nesreće upravljao kopilot
Zrakoplovom AirAsije koji se prošli mjesec srušio u Javansko more, pri čemu je poginulo 162 putnika i članova posade, neposredno prije nesreće upravljao je kopilot, izvijestio je glavni istražitelj