Internet je tijekom proteklog desetljeća prestao biti luksuz te postao objektivna potreba značajnog dijela bh. populacije. Sve šira lepeza mogućnosti koje internet nudi - od zabave, komunikacije, informiranja pa do on-line kupovine - posebno doprinosi popularnosti ovog medija. Sve je veći broj portala u BiH koji nude mogućnost on-line kupovine. Najnovije istraživanje Euromonitor Internationala “Internet-trgovina u BiH” pokazalo je da udjel ove trgovine u ukupnoj vrijednosti non-store maloprodaje u BiH, u 2011. godini iznosi oko 4 posto.
Najbrže rastuća kategorija
Iako je vrijednost ove trgovine po glavi stanovnika u BiH među najnižim u Europi (u rangu s Makedonijom, a nižoj od Srbije i Hrvatske), ovo je najbrže rastuća maloprodajna kategorija u BiH, sa stopom rasta od preko 30% u 2011. godini.
Istraživanje je također, pokazalo da u ovoj godini, na spomenutom tržištu, dominiraju domaći trgovci, dok je rast vodećih inozemnih internetskih trgovaca, tipa Amazona, Applea i dr., zanemariv. Iako ovi prodavci svakako imaju što ponuditi bh. tržištu, problem je što većina bh. potrošača još uvijek nema kapacitet potreban za prekograničnu internetsku trgovinu.
Tijekom jedne godine, 31 posto internet-korisnika u BiH kupi nešto putem interneta, objavljeno je u priopćenju GemiusAudienca. Prema podacima iz priopćenja, u Hrvatskoj to čini 33 posto internet-korisnika, a u Sloveniji 37 posto. Može se izračunati kako je u BiH to oko 1,25 milijuna, a u Hrvatskoj oko 1,79 milijuna osoba. Također se ne navodi koliki je uzorak na kojem je napravljeno istraživanje o kupovini, kao ni koliko se kupuje na domaćim, a koliko na inozemnim web-stranicama.
Više internet-korisnika
Što se skupine građana BiH koji su kupili nešto preko interneta tiče, 61 posto su muškarci, a 71 posto su mlađi od 34 godine. Jedan od razloga ovakvog trenda je porast broja korisnika interneta u BiH. Službeni podaci Regulatorne agencije za komunikacije BiH tvrde da je porast broja korisnika interneta u razdoblju 2006.-2010. u BiH udvostručen, a nastavljen je i u 2011.
Prodaja internetom
Tijekom 2011. godine povećana za 30 posto, a očekuje se i brži rast
Po glavi stanovnika BiH je najniža u Europi, u rangu s Makedonijom, a niža od Srbije i Hrvatske, ali i najbrže rastuća maloprodajna kategorija u BiH