Na drugom mjestu se nalazi Google čija je vrijednost procijenjena na 155,5 milijardi dolara s rastom od 10 posto u odnosu na 2017. Treću poziciju drži Amazon sa rastom od nevjerojatnih 56 posto, a vrijednost brenda procijenjena je na nešto više od 100 milijardi dolara. Dalje slijede Microsoft (92,7 milijardi) uz rast od 16 posto, zatim Coca-Cola (66,3 milijarde dolara) ali sa gubitkom od 5 posto. Na šestom mjestu je Samsung koji je povećao vrijednost za 6 posto i sada iznosi 59,8 milijardi dolara. Sedmo i osmo mjesto dijele automobilske tvrtke Toyota i Mercedes. Toyota ima vrijednost 53,4 milijarde dolara i rast od 6 posto, dok je Mercedes porastao za dva posto i vrijednost mu je procijenjena na 48,6 milijardi dolara. Facebook je deveti s vrijednosti od 45,1 milijarde dolara, ali uz gubitak od šest posto, dok je deseto mjesto zauzeo Mc'Donalds čije je poslovanje poraslo za pet posto, a njegova vrijednost je procijenjena na 43,4 milijarde dolara. Kriteriji na osnovu kojih je napravljena lista od 100 najvećih svjetskih brendova su financijski učinak proizvoda i usluge brenda, zatim uloga brenda u donošenju odluka, te konkurentska snaga brenda i sposobnost da zadrži i održi potražnju i profit.
VRIJEDNOST I RAST
Apple ubjedljivo prvi na listi od 100 najvećih svjetskih brendova u 2018. godini
Kompanija za strateško konsultovanje Interbrand objavila je godišnju listu najvećih svjetskih brendova. U 2018. na prvom mjestu je ubjedljivo Apple s obzirom da je vrijednost procijenjena na 214,48 milijardi dolara.