Mrežom brzih cesta kojim bi se povezalo područje četiriju županija nastanjenih Hrvatima te autoceste koja bi spojila krajnji sjever i jug zemlje, vlasti nastoje revitalizirati život i omogućiti pokretanje gospodarskih aktivnosti. Jednako koliko je važan nastavak rada na izgradnji autoceste, čija će izgradnja između Mostara i Sarajeva potrajati puno više nego druge dionice jer nisu završeni projekti, utvrđena trasa, niti izvršena eksproprijacija zemljišta, iz Hrvatskog narodnog sabora BiH, koji koordinira ove aktivnosti, smatraju da je važno brzim cestama povezati ova područja koja su ‘zaobiđena’ autocestom na koridoru Vc.
Ubrzati procedure
U prijedlogu Odjela za gospodarstvo, koji predvodi Damir Ljubić, HNS BiH traži od nadležnih tijela vlasti, od općina do županija, da poduzmu aktivnosti na izgradnji cestovnih pravaca za koje postoji tehnička dokumentacija, a za ostale prioritetne projekte prometne infrastrukture traži izradu studijsko-projektne dokumentacije. To se odnosi na povezivanje Srednjobosanske, Hercegbosanske, Zapadnohercegovačke i Hercegovačko-neretvanske županije, koje bi zajedničkim angažiranjem, posredstvom vlasti u Federaciji BiH koristile fondova Europske unije. Prema prijedlogu Odjela za gospodarstvo HNS-a najvažniji projekt je izgradnja i proširenje brze, odnosno magistralne ceste od čvorova budućeg priključka na autocestu A1 Mostar Sjever i Mostar Jug prema Širokom Brijegu te čvoru Podledincu dalje prema granici Republike Hrvatske. Drugi je pravac čvor Zvirovići, koji je već napravljen u sklopu izgradnje autoceste nedaleko od Međugorja. Nova brza cesta trebala bi na izvjestan način biti poveznica općina Čapljina i Ljubuški s Grudama i dalje prema Hercegbosanskoj županiji s čvorom koji bi se nalazio u Kupresu. Kupres bi bio i čvorišna točka još jednoga pravca kojim bi se područje Lašvanske doline povezalo s Hercegovinom iz dva smjera. Najprije spojem na koridoru Vc u Lašvi, a onda preko središnje Bosne, gradova Kiseljaka i Viteza, bi se povezalo s Donjim Vakufom te s Kupresom, a onda dalje prema Splitu, odnosno Republici Hrvatskoj.
Banja Luka - Split
Među prioritetnim projektima je i izgradnja brze ceste između Stoca i Neuma, koja se već gradi desetljećima kako bi se jedini pomorski gradić prometno povezao s unutrašnjosti zemlje. Jednako važnim se smatra i prometnica koja bi spojem u Jablanici s autocestom povezala Ramu i Bugojno u središnjoj Bosni. Ovih više cestovnih projekata bi bilo uokvireno u dva pravca na kojima se planira izgradnja autoceste. Najprije se to odnosi na autocestu na koridoru Vc te autocestu koju s financijskom potporom kineske izvozne banke te građevinskim kompanijama planiraju graditi vlasti Republike Srpske na pravcu od Nove Gradiške prema Banjoj Luci, dalje preko Mrkonjić Grada prema Kupresu i Splitu.
Nebi me cudilo kad bi HDZ napravio samo jednu auto-cestu od Sirokog do Laktasa. Da Covic i traktorista mogu bolje suradjivat i pljackat.A za Posavinu,oni su se prije pobrinuli da je ociste od Hrvata.