Elektrifikacija Unske pruge i ponovna uspostava željezničkog putničkog prometa na relaciji Sarajevo – Bihać – Sarajevo prioritetna je zadaća Uprave Željeznica FBiH, piše Večernji list BiH. Za provedbu ovoga projekta potrebno je osigurati sredstva u iznosu od 2,300.000 KM koje Uprava Željeznica bez pomoći Vlade FBiH i Vlade USŽ-a sama ne može osigurati. U Vladi USŽ-a iskazali su zanimanje potpomoći ovaj projekt pa je premijer Husein Rošić najavio skoriji susret s premijerom FBiH kako bi sagledali kojim iznosom bi u tomu participirala FBiH, a koliko bi županijska Vlada u proračunu za 2017. mogla planirati sredstava. Dok Uprava Željeznica FBiH stvara pretpostavke da nakon šest godina napokon pusti u redoviti promet talgo-garniture na prugama u BiH, a “BH vlak” je već počeo redovito prometovati na relaciji Sarajevo - Doboj, Unska pruga do Bihaća u cijelosti još nije elektrificirana pa će građani USŽ na uspostavu redovitog putničkog prometa još pričekati. – Uprava Željeznica FBiH u svojim planovima ima prioritetnu zadaću ponovno uspostaviti željeznički putnički promet na relaciji Sarajevo – Bihać – Sarajevo. Za realizaciju ovoga projekta treba osigurati sredstva u iznosu od 2,300.000 KM i elektrificirati Unsku prugu između Bosanske Krupe i Blatne u duljini od 19 km, a zato je potrebna suradnja s Vladom FBiH i Vladom USŽ-a. Sredstva za ovaj projekt nisu osigurana, ali Željeznice FBiH imaju u planu kompletiranje elektrifikacije Unske pruge. Dosad nam nije uspjelo osigurati sredstva, kaže Samir Kadrić, savjetnik predsjednika Uprave ŽFBiH za informiranje. U Vladi USŽ su iskazali zanimanje da potpomognu projekt. Željeznice FBiH su zainteresirane za prijevoz roba Unskom prugom do luka Split, Zadar i Šibenik, a istraživanja pokazuju da postoji zanimanje potencijalnih klijenata za prijevoz roba preko Bihaća i Knina do jadranskih luka, međutim, postoji tehnički problem jer je pruga na dijelu od Martin Broda do Knina neprohodna za prometovanje.
. Novi projketi