U okviru teme “Upozorenje: Bh.građani ne jedu hranu jednake kvalitete kao oni u EU”, koja je objavljena u Večernjem listu, a potom prenesena na nekoliko online medija, plasirana je netočna informacija da kvalitet proizvoda dm robnih marki u asortimanu dm prodavnica u Bosni i Hercegovini nije jednak kvalitetu istih tih proizvoda koji se prodaju u dm prodavnicama na drugim, europskim tržištima, uz navod da su oni na bh. tržištu lošijeg kvaliteta.
Ova neutemeljena konstatacija u tekstu plasirana je u izjavi Zorana Petoša, koordinatora za rad s potrošačima Udruge za zaštitu potrošača “Don”. S obzirom da potrošače dovodi u zabludu i narušava ugled dm kompanije, dostavljamo naše službeno obraćanje.
„Obavještavamo javnost da na nivou dm koncerna, u svim zemljama u kojima kompanija dm drogerie markt posluje, kupcima su, pod oznakom dm robne marke, u ponudi proizvodi iste kvalitete. Na svim tržištima svi proizvodi dm robne marke uvijek imaju jednak sastav i kvalitet, tako da su kupcima u Bosni i Hercegovini dostupni proizvodi iste kvalitete kao i kupcima u Njemačkoj, Austriji, Italiji ili bilo kojoj drugoj europskoj zemlji.
Kvalitet dm marka proizvoda, te sigurnost, zadovoljstvo i povjerenje kupaca za dm su od velike važnosti. Redovito vršimo kontrolu naših proizvoda te prilikom i najmanje sumnje da je narušen kvalitet, radi predostrožnosti proizvod povlačimo iz prodaje, dok kupce, kojima osiguramo povrat sredstava, pravovremeno informiramo o povlačenju uz transparentno objašnjenje razloga. Iako se rijetko događa, svako povlačenje dm marka proizvoda od strane dm-a prijavljuje se Agenciji za nadzor nad tržištem BiH te je realizirano uz poštivanje zakonskih odredbi.“ – izjavila je Admira Isaković, voditeljica Nabave, Marketinga i Prodajne regije dodajući da je u središtu poslovanja kompanije dm zadovoljan kupac koji se u dm prodavnice uvijek rado vraća.