Kriza čipova i obustava proizvodnje automobila u Njemačkoj odlaze u prošlost, ali se popusti na nove automobile ne vraćaju u praksu, objavio je centar za istraživanje tržišta CAR u svom redovitom mjesečnom izvješću.
Uz mnogo zaostalih narudžbi, proizvođači su prošli mjesec također bili u situaciji da povećaju cijene, ostavljajući malo prostora za popuste za kupce koji svoja vozila konfiguriraju online.
Međutim, rastuća proizvodnja zadovoljava recesijsku potražnju, rekao je autor izvješća Ferdinand Dudenhöffer u ponedjeljak, piše Fenix magazin.
“Zato je samo pitanje vremena kada će se vratiti popusti koje poznajemo iz ranijih vremena”, rekao je. “Tko traži novo vozilo, ima dobre šanse za nekoliko mjeseci ispregovarati bolju cijenu nego danas.”
CAR centar prve znakove normalizacije tržišta vidi u značajnom porastu ponude novih, ali već registriranih vozila. Ti automobili se ne prodaju kao novi, što je neka vrsta prikrivenog popusta.
Obično se takvi automobili prodaju brzo nakon registracije uz pojedinačno dogovorene popuste.