proširen popis

Dogovoreno još novih artikala kojima će se "zamrznuti" cijena u BiH

Dogovoreno još novih artikala kojima će se "zamrznuti" cijena u BiH
26.09.2023.
u 19:49
Dogovoreno je da se popis od 9 artikala za koje je ranijom odlukom utvrđena maksimalna marža proširi na 15 artikala.
Pogledaj originalni članak

Federalni ministar trgovine Amir Hasičević i pomoćnica ministra Merima Maslo razgovarali su jučer u Mostaru s predstavnicima Udruženja poslodavaca Federacije BiH i trgovačkih tvrtki o načinima ublažavanja svakodnevnog rasta cijena hrane.

Hasičević i Maslo razgovarali su s predstavnicima tvrtki ''Konzum'', ''Mercator'', ''Bingo'', ''Best'', ''Mlinpek žitar'', ''Meggle'' i ''Amko komerc'' o provedbi Odluke o ograničavanju trgovačkih marži za pojedine proizvode koja je na snazi od 9. rujna, te mogućnostima proširivanja popisa proizvoda. Dogovoreno je da se popis od 9 artikala za koje je ranijom odlukom utvrđena maksimalna marža proširi na 15 artikala.

Federalno ministarstvo trgovine priprema novu Odluku o utvrđivanju maksimalne visine marže za prošireni popis od 15 artikala koju će dostaviti Vladi FBiH.

Predviđeno je da nova Odluka bude na snazi do 31. prosinca 2023. godine, nakon čega će se ponovno razmatrati produženje ovakve mjere ili donošenje nove, ovisno o rezultatima koje će ovakva mjera proizvesti u svojoj primjeni, priopćilo je Federalno ministarstvo trgovine, prenosi Indikator. 

Federalno ministarstvo trgovine i predstavnici Udruženja poslodavca FBiH razmatrali su i prijedlog o pokretanju akcije u sklopu jačanja društvene odgovornosti pod radnim nazivom ''Zaključana cijena'' gdje je preliminarno dogovorena grupa od 34 artikla za koje bi se dogovorila snižena cijena.

Trgovci bi ''zaključali'' cijene tih artikala na dogovoreno razdoblje. Obje strane su izrazile spremnost da već na idućem sastanku nastave razgovore o pokretanju akcije ''Zaključana cijena'', načinu njenog provođenja i provedbenim mjerama kontrole. 

Podsjećamo da je u Republici Srpskoj dogovoreno da od 1. listopada bude oslobođeno marže 15 do 30 proizvoda.

Kampanji "Društveno odgovorni" dosad se pridružilo 15 trgovačkih lanaca, i to Zoki komerc, Onogošt, Tržnica, Đurić, Košuta, Fructa Trade, Centrum Trade, market Tea, Zvorničanka, Power marketi. Nakon njih, pridružili su se Tropic, Bingo, Robot i Inex.
 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.