Na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru održano je predavanje dr. sc. Damira Juge, dekana Edward Bernays prve visoke škole za komunikacijski menadžment o temi „Suvremeni trendovi kriznog komuniciranja“, javlja Hrvatski Medijski Servis.
Jugo je naglasio da je potrebno poznavati strategiju kako bi se bolje pripremili za kriznu situaciju i istaknuo da nijedna tvrtka nije imuna na krizne situacije te se primjenom zakonitosti kriznog komuniciranja mogu smanjiti negativne posljedice za reputaciju.
Dekan Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru prof. dr. Zoran Tomić istaknuo je kako je Jugo vrsni predavač koji ima bogat društveni angažman te kao praktičar ima ogromno radno iskustvo. „Od iduće akademske godine ćemo imati kolegij kriznog komuniciranja na drugoj godini Studija odnosa s javnošću i danas smo potvrdili da će taj kolegij voditi dr. sc. Damir Jugo“, objasnio je dekan Tomić.
Jugo je naglasio kako je Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru imao Studij odnosa s javnošću prije nego što je takav studij uopće postojao u Zagrebu tog naziva. „Studenti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru mogu biti itekako sretni što imaju priliku studirati na ovakvom studiju“, poručio je Jugo.
Sedam strategija kriznog komuniciranja u odnosima s javnošću je objasnio Jugo te je navodio primjere koje su prisutne dodatno zainteresirali te im na taj način približio struku odnosa s javnošću.