Na dionici brze ceste Lašva - Nević Polje radovi se izvode po planiramnoj dinamici i trebali bi biti završeni do kraja godine.
Radovi od petlje u Vitezu do petlje Nević Polje na dionici ukupne dužine 4,8 kilometara za sada idu planiranom dinamikom, a za očekivati je da isti budu završeni do kraja godine. Na terenu dionice dužine 4,8 kilometara izvode se radovi asfaltiranja kolovozne konstrukcije glavne trase brze ceste i objekata, a u tijeku je i izgradnja kružnog toka Nević Polje.
Ova cesta će uvelike olakšati putovanje kroz Središnju Bosnu.
Iz Autocesta FBiH su za Klix.ba kazali da su u tijeku i završni radovi na unutarnjoj i vanjskoj odvodnji brze ceste i objekata, radovi na humusiranju bankina, razdjelnog pojasa i kosina nasipa brze ceste, postavljanju rasvjete u zoni petlje Nević Polje, radovi na postavljanju prometne opreme i signalizacije, uređenju korita rijeke Lašve i radovi na servisnim cestama.
Istaknuli su da su u tijeku i radovi koji su definirani ugovorom o prijateljskom okruženju, a koji podrazumijevaju one projekte koji su definirani u suradnji s lokalnom zajednicom.
S tim u vezi gradi se i novi most na lokalnoj cesti prema naselju Gladnik, novi potputnjak ispod trupa brze ceste za vezu naselja Nova Bila - Nević Polje, kanalizacijskog kolektora Putićevo - Nova Bila i u naselju Gladnik, sanacija lokalne ceste u Nević Polju i izrada projektne dokumentacije mosta preko rijeke Lašve u nastavku na pravac novog potputnjaka ispod brze ceste.
"Istovremeno uveliko se provode sve aktivnosti za početak gradnje LOT 4, a koji prolazi kroz poslovnu zonu u Vitezu, a sve s ciljem da prva dionica brze ceste kroz Lašvansku dolinu LOT 5 bude spojen na magistranu cestu M-5, kako bi bila u funkciji što prije. U proteklom periodu sva dokumentacija je preuzeta od JP Cesta FBiH, te su objavljeni razgovori s gospodarsrtvenicima i Općinom Vitez, pokrenute aktivnosti na dopuni dokumentacije, te započinjanju eksproprijacije, što predstavlja preduvjet za sam početak izgradnje", rekli su iz Autocesta FBiH.