putovanje kroz vrijeme

FOTO Pogledajte kako umjetna inteligencija zamišlja dizajn automobilskih ikona u budućnosti

Foto: ChatGPT
Foto: ChatGPT
Foto: ChatGPT
Foto: ChatGPT
YUGO 45
Foto: ChatGPT
Foto: ChatGPT
Foto: ChatGPT
Foto: ChatGPT
Foto: ChatGPT
Foto: ChatGPT
Foto: ChatGPT
Foto: ChatGPT
Foto: ChatGPT
Foto: ChatGPT
Foto: ChatGPT
Foto: ChatGPT
Foto: ChatGPT
Foto: ChatGPT
Foto: ChatGPT
Foto: ChatGPT
Foto: ChatGPT
Foto: ChatGPT
Foto: ChatGPT
Foto: ChatGPT
Foto: ChatGPT
13.10.2024.
u 14:19
Ovog puta "zatražili" smo od aplikacije umjetne inteligencije ChatGPT da nam izradi ilustracije mogućih futurističkih dizajna nekih klasičnih automobila koje smo imali prilike susretati na našim cestama 70-tih, 80-tih i 90-tih godina prošlog stoljeća. Sačuvani primjerci ovih klasičnih vozila koja su imali dušu i danas mame uzdahe kad se nađu na cestama. Mi smo ih smjestili u neku alternativnu budućnost, nadamo se da će vam se dopasti
Pogledaj originalni članak

Automobili bi u budućnosti trebali  omogućavati efikasniji transport, bolju sigurnost i niži ekološki otisak. Uz pomoć AI-ja pokušali smo prikazati futuristički izgled nekih automobilskih ikona.

Nezaobilazna ikona domaćih cesta Zastava 101 "Fićo" zadržao je svoj prepoznatljivi izgled i u dalekoj budućnosti.

Čuveni Stojadin (Zastava 101) dobio je vrata koja se otvaraju prema gore i atraktivna dupla svjetla.

Manji Stojadinov brat "skučeni" Yugo 45 dobio je uz redizajn maske i svjetala još i gume većeg profila sa svjetlećim naplacima. Inače zadržao je prepoznatljiv "kutijast" dizajn i užasno dizajnirane retrovizore.

Yugo Florida, predratna izvozna uzdanica kragujevačke Zastave u futurističkoj viziji neodoljivo podsjeća na varijaciju vozila Volkswagen Scirocco. Uistinu lijepo izgleda.

Volkswagen Buba, bila ona klasična ili ova futuristička u interpretaciji Chat GPT-ja podjednako mami uzdahe.

Simbol hipi pokreta Volkswagen T1 (hipi kombi) zadržao je svoj klasični šarm, a opet se uklapa u eksterijer futurističkog svijeta.

Simbol istočnonjemačke automobilske industrije Trabant praktično je ostao isti i u dalekoj budućnosti. Taj dizajn ni umjetna inteligencija teško može popraviti.

Škoda 1000 MB, kod nas je bila popularna i kao 1000 malih briga. U futurističkoj AI viziji izgleda kao prava cestovna "zvijer".

Renault 4 je automobil koji je uzrokovao revoluciju na tržištu automobila 1961. Stekao je kultni status i postao hit preko noći. S obzirom na njegovu futurističku inačicu sigurni smo kako bi taj status zadržao i u dalekoj budućnosti.

Renault 5, mali i pouzdan gradski automobil sa sportskim duhom izgleda jako moćno u budućnosti. Pravi lijepi gradski auto.

Porsche 356 je bio prvi automobil tvrtke Porsche. Lagan i okretan sa stražnjim pogonom i straga smještenim motorom. Stekao je kultni status i omiljen je u zbirkama sakupljača automobilskih klasika. Još primamljivije izgleda kao futuristički koncept.

Opel Manta, svojevremeno jako popularan sportski automobil u Hercegovini i u budućnosti je zadržao sportski potpis.

Čuveni NSU Prinz koji se 1967. proizvodio i u Srajevu mali je automobil koji je osvojio srca domaćih vozača. U AI interpretaciji izgleda doista primamljivo.

Mini Cooper, službeno vozilo Mr. Beana kao vozilo budućnosti izgleda jako atraktivno, a opet nekako isto.

Moskvič, automobil kojeg je najbolje opisao rekao informbiroovac Ilija Čvorović iz "Balkanskog špijuna" riječima: KOJI JE TO AUTO BOLJI OD MOSKVIČA. U budućnosti bi čak mogao i lebdjeti.

Još jedno jako popularno vozilo kod nas Mercedes 190 dobio je svoju AI inačicu u budućnosti. Predobro izgleda.

Možda i najpopularnije vozilo ovdašnjih prostora Golf 1 također je dobio svoje futurističke elemente, zadržavši pri tom svoj izgled.

Ford Taunus, prava cestovna lađa, koju već odavno nemamo priliku viđati na cestama osim kod godišnjih sastanaka oldtimer klubova. Ovaj klasik i kao koncept budućnosti ima dušu.

Ford Capri, sportska zvijer i ponos Del Boya iz serijala Mućke i u budućnosti bi mamio uzdahe dok brunda cestom.

Evo ga i čuveni Fiat 126 kod nas zbog karakterističnog izgleda poznatog i kao Peglica. Nije to više onaj mali neugledni automobil za radničku klasu bivšeg istočnog bloka.

Citroen 2CV u nas poznatiji i kao Spaček postao je simbol subkulture koja ne želi juriti kroz život nego natenane uživati u njemu. Mogli bismo i u budućnosti uživati u njemu itekako.

Citroen DS čuvena ajkula zadržala je ljepotu svojih linija koje su očaravale u prošlosti. I u novom dizajnu podsjeća na morskog psa.

BMW 2002, ultimativni sportaš s kraja šezdesetih u svojoj krvi u budućnosti će sačuvati svoja sportska krvna zrnca.

Popularna Audijeva 80-tka u budućnosti se prema AI dizajnu ne bi trebala razlikovati od postojećih Audijevih modela. 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.