Nakon što smo objavili istraživanje agencije Promocije plus CRO Demoskop za RTL televiziju koja predviđa pobjedu Ive Josipovića u drugom krugu izbora, u anketi agencije "2x1 komunikacije" koje također objavljujemo pobjedu u prvom krugu odnijeti će Kolinda Grabar Kitarović. Agencija „2x1 komunikacije“ u drugoj polovici listopada ove godine provela je anketu među 2000 ispitanika u cijeloj Hrvatskoj prema kojoj predsjednička kandidatkinja HDZ-a Kolinda Grabar Kitarović u prvom krugu predsjedničkih izbora osvaja 43,90 posto glasova, a Ivo Josipović 41,10 posto.
Prema istraživanju spomenute agencije, predsjednički kandidat Milan Kujundžić, kandidat Saveza za Hrvatsku, osvaja na predsjedničkim izborima svega 4,80 posto glasova.
Rezultati istraživanja agencije „2x1 komnikacije“ uvelike se, dakle, razlikuje od istraživanja agencije Promicije plus (Cro Demoskop) koje je jučer objavio RTL. Prema istraživanju te agencije, za Ivu Josipovića bi u prvom krugu predsjedničkih izbora glasovalo 42,7 posto građana, a za Kolindu Grabar Kitarović 27,8 posto. Trećeplasirani Milan Kujundžić, kojem rejting navodno raste, prema CRO Demoskopu osvaja 9,7 posto glasova.
Inače, agencija „2x1 komunikacije“ je gotovo u milimetar pogodila ishod listopadskih izbora za sisačko-moslavačkog župana. Podsjetimo, uoči održavanja drugog kruga županijskih izbora, agencija "2x1 komunikacije" je provela anketu na području cijele županije na uzorku od 3.000 ispitanika. Prema toj anketi, HDZ-ov kandidat za župana Ivo Žinić trebao je osvojiti 54.8 posto podrške glasača dok SDP-ov kandidat Davorko Vidović 45.2 posto. Službeni rezultati Državno izbornog povjerenstva nisu bili bitno drugačiji od prognoze agencije „2x1 komunikacije“. Žinić je u drugom krugu osvojio 29.648 glasova ili 56,41 posto, a Vidović 21.839 glasova ili 41,55 posto.
Dakle, agencija „2x1 komunikacije“ je vrlo precizno predvidjela rezultate županijskih izbora u Sisačko-moslavačkoj županiji (odstupanje je bilo svega između 1 i 3 posto i riječ je o dozvoljenom odstupanju) dok su neke druge agencije sasvim promašile: tako je agencija "Ipsos Puls" za Novu TV najavljivala veliku pobjedu SDP-a, a agencija "Vectura" prognozirala je kako će SDP-ov kandidat za župana u drugom krugu osvojiti 48 posto glasova, a HDZ-ov kandidat tek 30 posto, objavio je portal Direktno.hr.
Jel ovo PR za tu agenciju? Dakle oni su pogodili rezultate u drugom krugu. ej pa većima tih izbora u RH u drugom krugu završi u omjeru oko 55% prema 42% i 3% nevažećih. I još kad dodaš tu super izmišljotinu statističku pogrešku od 3% pogodili su sve rezultate. Eto ja sad najavljujem da će Josipovic dobiti 54% Kolinda 43% i 3% nevažećih.