Aplikacija "Quid - kupuj mudrije"

Građani BiH dobili besplatni savjetnik za jeftiniju kupnju

Građani BiH dobili besplatni savjetnik za jeftiniju kupnju
26.04.2016.
u 07:00
Pogledaj originalni članak

Građanima BiH omogućen je besplatan pristup savjetniku prilikom kupnje. Dovoljno je da imaju pametni telefon na koji će instalirati aplikaciju koja će ih upozoravati na razna sniženja i popuste u trgovinama koje se nalaze u njihovoj blizini.

Aplikacija za pametne telefone i tablete “Quid - kupuj mudrije” od ovoga je tjedna u funkciji u BiH i Švicarskoj. Riječ je o aplikaciji koja predstavlja savjetnika u kupnji, a koja će korisnicima omogućiti brzo i učinkovito pronaći najpovoljnije ponude u njihovoj blizini. To je izjavio na prezentaciji u Sarajevu Zoran Trifković, suvlasnik švicarske tehnološke kompanije Perunis, koja uvodi ovu aplikaciju istodobno u BiH i Švicarskoj. - Platforma Quid zasnovana je u vremenu kada imamo tendenciju stagnacije maloprodaje te je trgovcima teže motivirati kupce s obzirom na to da klasični marketing ima sve manje učinka. Zato smo odlučili napraviti ovakvu aplikaciju, to jest platformu, koristeći pametne telefone, koja će zasigurno motivirati kupce osobno posjetiti prodajna mjesta - kazao je Trifković. Zato je Perunis trenutačno u pregovorima s nekoliko trgovačkih centara u BiH koji kao i ostali proizvođači mogu koristiti platformu prijavom na stranici www.prijavaba.quid.place. S druge strane, korisnik može besplatno instalirati aplikaciju preko stranice www.balkan.quid.place. - Na osnovi toga prodavači promoviraju prodaju koristeći marketinške instrumente kao što su pozivi na događaje, nagradne igre, kuponi, bonus kartice i slično, dostavljajući ih korisnicima i šireći ih na drugim socijalnim mrežama - dodaje Trifković. Dakle, kada osoba koja na pametnom telefonu koristi aplikaciju Quid prođe pokraj prodavaonice, u tom trenutku stići će joj poruka o aktualnim sniženjima ili drugim ponudama u tom prodajnom objektu. Također, tvrdi kako platforma može biti od koristi i političkim strankama, pogotovo pred lokalne izbore kada trebaju što više promovirati svoje djelovanje. Klasični mediji (tisak, radio, TV) dobivaju novi kanal i izravan pristup segmentu korisnika pametnih telefona.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.