Hrvatska pošta Mostar osuđuje svaki oblik neprimjerenog ponašanja i komunikacije na radnom mjestu. Tijekom ove godine aktivno radimo na unaprijeđenju odnosa s korisnicima, a najbolji način da unaprijedimo kvalitetu pružanja usluga su saznanja od naših korisnika, njihove dojave i pritužbe.
Na tome im zahvaljujemo. Korektan i kulturan odnos naših djelatnika u interesu je poduzeća, a zadovoljstvo korisnika naš je prioritet.
Zbog neprimjerenog ponašanja šalterske djelatnice u Poštanskom uredu u Kiseljaku koji se pojavio i u medijima Hrvatska pošta Mostar upućuje duboku ispriku svim korisnicima usluga.
Obavještavamo korisnike i javnost da je u tijeku utvrđivanje svih okolnosti nastanka ovog nemilog događaja, te će se žurno poduzeti sve mjere prema utvrđenim internim procedurama.
Apeliramo na sve korisnike usluga Hrvatske pošte Mostar da nam ukažu na svaki propust, nemar i neprimjereno ponašanje naših djelatnika. Takve informacije su nam korisne jer upućuju na probleme koje nam je u interesu riješiti i na kojima radimo kako bi podigli razinu profesionalnosti i poboljšali kvalitetu pružanja usluga, a sve s ciljem da svi naši korisnici budu zadovoljni, priopćeno je iz HP Mostar.