Nastavak uspješnog rada

Hrvić potpuno preuzeo poznati bosanskohercegovački brend

Hrvić potpuno preuzeo poznati bosanskohercegovački brend
04.11.2024.
u 11:56
Rusmir Hrvić objašnjava kako je nakon mnogo analiza zaključeno da bi preuzimanje Vispaka bila bolja strategija nego gradnja novog brenda
Pogledaj originalni članak

Od ovog mjeseca domaća prehrambena tvrtka Vispak iz Visokog u potpunom je vlasništvu kompanije AS d. o. o. Jelah - Tešanj. Tešanjski AS Holding, koji je već posjedovao 95,03% dionica Vispaka, kupio je preostalih 4,96% dionica od manjih dioničara. Ponuđena cijena iznosila je 15 KM po dionici, što predstavlja 150% nominalne vrijednosti dionice Vispaka. Ovim korakom AS Holding je konsolidirao vlasništvo nad Vispakom, istaknuvši kako ovaj potez neće donijeti promjene u politici poslovanja, zapošljavanja ni u sastavu Uprave i Nadzornog odbora, osim što će biti usmjeren na daljnji razvoj kompanije.

Vispak, koji je prošlu poslovnu godinu završio s dobiti od 3,2 milijuna KM – što je rast od 68,2% u odnosu na prethodnu godinu – dio je AS Holdinga već od 2010. godine, kada je AS preuzeo većinski udio u ovoj kompaniji. Preuzimanje Vispaka bio je veliki iskorak za AS Holding, koji se tada suočavao s brojnim izazovima.

„Kupnja Vispaka bila je veliki iskorak, odluka i rizik. Kompanija Vispak tada se suočavala s problemima u poslovanju. No, imali smo mnogo ideja i želje za razvoj brenda,“ izjavio je predsjednik Uprave AS Holdinga Rusmir Hrvić za Forbes BiH.

AS Holding je tijekom posljednjih godina ostvario značajan rast zahvaljujući brojnim akvizicijama, čime je postao dominantan igrač na domaćem, a poslije i na regionalnom tržištu. Hrvić objašnjava kako je nakon mnogo analiza zaključeno da bi preuzimanje Vispaka bila bolja strategija nego gradnja novog brenda.

„Manji je kupio većeg, brži sporijeg. Nakon preuzimanja počeli smo s većim ulaganjima u brendove, bržim prilagođavanjem tržištu i boljim upravljanjem promjenama,“ dodao je Hrvić.

AS Holding sada, s potpuno konsolidiranim vlasništvom nad Vispakom, planira nastaviti razvijati ovaj prepoznatljivi bh. brend.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.