Poznati masterchef kuhao je Mostarcima i Mostarkama.
"Kuhinju Hercegovine poznajem više-manje,slična je našoj u Dalmaciji i volim naglasiti da je naša domaća hrana najbolja i od tog ne treba bježati", rekao je u Mostaru Ivan Pažanin tridesettrogodišnji masterchef iz Splita. Široj javnosti poznat je iz RTL-og kulinarskog showa ''Tri, dva jedan-kuhaj!'', piše Hercegovina.info.
Inače, Pažanin je bio gost sajma za poboljšanje kvalitete života GOOD LIFE, koji se po prvi put organizira u Mostaru.
"Drago mi je da sam došao u Mostar, lijepo mi je, kao da sam doma. Danas se bavimo zdravom spizom i prehranom, pa sam odlučio napraviti kombinaciju morskih plodova i dimnjenih kozica i integralnu rižu. Može se poslužiti kao mala salatica s čipsom od jabuke, naranče ili žitarica. Ovo je drugačije i interesantno'', rekao tom prilikom Pažanin.
U BiH i Hrvatskoj je sada ''u modi'' zdrava prehrana, a Pažanin smatra kako praćenje tog zdravog trenda ovisi od osobe od osobe.
''Zdrava prehrana je tražena roba, i apsolutno je dobro tko voli zdrave namirnice. Smatram da se treba napraviti jedan lijepi balans imeđu naše domaće i tzv. zdrave prehrane, to bi bila odlična priča za sve. Hoće li zdrava prehrana biti prolazna faza ne znam, ne bi smjela niti trebala biti prolazna'', kaže ovaj poznati kuhar.
Po njegovom mišljenju hrvatsko kulinarstvo je otišlo na visoke ljestvice EU gastronomije, te smatra kako se Hrvatska, pa tako i BiH moraju držati educiranja i inovativnosti.
"Mladi kuhari su educirani idu vanka i vrate se. Gastronomija ima potencijala i dosta posla, sigurno možemo parirati velikim svjetskim gastronomskim silama, ali moramo raditi na edukaciji ljudi i ugostiteljstva. I BiH definitivno ide u dobrom smjeru kada je u pitanju gastronomija. Raste turizam, a to treba iskoristiti i gastro scena. Gastronomija je ovdje dobra. Imate svoju prepoznatljivu kuhinju i namirnice,treba raditi na tome. Ne treba izmišljati nešto novo kada imate sve ovdje", kaže Pažanin, zaključujući kako su kuhari pokretači gastronomije kao turističkog brenda.
"Hrana je dio života, svi pričamo o hrani, vi gdje god odete ćete pričati što ste probali i jeli, definitivno su chefovi ti koji će prezentirati i plasirati hranu kao turistički brend koji svaka država treba iskoristiti", zaključuje ovaj poznati masterchef.