Širokobriježanka Sanja Bošnjak

Kreiranje nakita je izazov, a za uspjeh su potrebne nove ideje

Kreiranje nakita je izazov, a za uspjeh su potrebne nove ideje
23.03.2019.
u 20:00
Pogledaj originalni članak

Nedavno je jedna komercijalna banka u Bosni i Hercegovini, zajedno s online platformom za kupoprodaju ručno rađenih, originalnih proizvoda s lokalnom etiketom OREA, u kojoj djeluje i Amra Silajdžić Džeko, prvu nagradu za najbolje poduzetnice uručila Širokobriježanki Sanji Bošnjak, piše Večernji list BiH. 

Želja za nečim svojim

Mlada i uspješna poduzetnica, čiji nakit prelazi bosanskohercegovačke granice i prodaje se svugdje u svijetu, ima 29 godina, završila je Gimnaziju i Srednju glazbenu školu u Širokom Brijegu, a zatim i Ekonomski fakultet u Zagrebu, smjer financije. Njezin brend zove se SJewelry.

- Brend SJewelry nastao je iz ljubavi prema nakitu, kao i same želje da jednog dana pokrenem nešto svoje. S je prvo slovo moga imena te u kombinaciji s engleskim prijevodom riječi nakit nastalo je ime SJewelry čime su otvorena vrata međunarodnome tržištu – govori nam Sanja.

Pitamo je i kako je doživjela nagradu Amre Silajdžić Džeko.

- Amra Silajdžić Džeko simbol je mlade i uspješne žene koja je uzor mnogim ženama u zemlji i u inozemstvu. Iza cijelog projekta web-shopa OREA, čiji smo partneri, upravo stoji ona, zbog čega nam je ova nagrada zaista vjetar u leđa kako na osobnoj tako i na poslovnoj razini. Prepoznata je važnost potpore mladim poduzetnicima i zato uistinu sve pohvale organizatorima – kaže nam Sanja.

Iako ovaj posao zahtijeva dosta truda, mlada poduzetnica uspješno rješava sve obveze.

- Proizvodnja nakita zahtijeva dosta truda i vremena, od samog dizajniranja proizvoda, njegove izrade, pakiranja, dizajna ambalaže, fotografiranja, svakodnevnih objava na društvenim mrežama, komunikacije s kupcima, distribucije te, na kraju, procjene potrošačkog prihvaćanja proizvoda. S obzirom na dobru organizaciju vremena i tim s kojim surađujem, bez problema sve stižem i uz to uredno obavljam svoj primarni posao u jednom osiguravajućem društvu – ističe Sanja Bošnjak.

Kaže kako je kreiranje nakita svakodnevni izazov i kako biste opstali na tržištu, uvijek morate imati novu ideju, odnosno dizajn. - Nakit izrađujem prema vlastitim idejama za koje inspiraciju pronalazim u svakodnevnom životu, pa tako možete pronaći model srca koji simbolizira ljubav, zvijezdu, mjesec, leptira, anđela, ružu, slova. Ljudi vole simbole i vežu se uz njih još od davnina – istaknula je te nam otkrila da SJewelry koji proizvode prodaje online uskoro planira i otvaranje trgovina gdje će se ljudi na licu mjesta moći uvjeriti u vrijednost ovih proizvoda.

Budite ustrajni

- U planu imamo otvaranje vlastitih trgovina, međutim, kako smo tek na početku i intenzivno radimo na promociji i unaprjeđenju web-trgovine, ono će ipak malo pričekati. Svjedoci smo kako je budućnost prodaje u online trgovinama, odnosno web-trgovini, čijem su razvoju doprinijeli internet i globalizacija. Jedna od takvih upravo je OREA, tako da ćemo se bazirati na taj prodajni kanal – naglašava ova mlada i uspješna djevojka.

Za opuštanje od brojnih poslovnih obveza koristi ono što je u mladim danima naučila, a kroz školovanje i usavršila.

- Sviram klavir, harmoniku i gitaru – kaže nam.

Za kraj, svima je poručila: - Budite ustrajni i uporni u onome što radite jer ideja je tek mali kotačić eventualnoga uspjeha. Zato je potrebno konstantno se obrazovati i ulagati u svoje znanje da biste mogli pratiti zahtjeve dinamičnoga tržišta.•

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.