Radovi na izgradnji tunela Zenica na poddionici Ponirak - Vraca za sada se odvijaju po planiranoj dinamici, a do završetka probijanja ostalo je još manje od jednog kilometra iskopa.
Tunel Zenica predstavljat će najduži tunel na dionici Koridora 5C u Bosni i Hercegovini, ukupne dužine 3.380 metara, a na njegovom probijanju radi veliki broj radnika 24 sata dnevno, na četiri napadna mjesta, ulazima i izlazima tunela te na čelima tunelskih cijevi.
Ahmed Mušija, šef projekta JP Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine za poddionicu Ponirak - Vraca, je kazao da je do sada sa sjeverne strane iskopano 1400 metara, a s južne strane blizu 1000 metara.
"Ostalo nam je još da iskopamo negdje oko 900 metara tunela. Radovi se rade prema dinamici, zadovoljni smo sa kvalitetom radova i do sad nismo imali težih povreda na radu. Urađeno je čak 1400 metara sekundarne obloge tunela, finalni beton koji vidimo kad se vozimo kroz tunel, tako da smo radovima na ovom tunelu izuzetno zadovoljni", kazao je Mušija za Klix.ba.
Izvođač radova na ovoj poddionici je Euro-Asfalt, a nadzor vrši turska kompanija Proyapi. Vrijednost Ugovora za izgradnju poddionice Ponirak – Vraca je 59 milijuna eura bez PDV-a, a sredstva su osigurana putem Europske investicijske banke u visini od 50 milijuna eura i bespovratnim sredstvima Europske unije u visini od 19 milijuna eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan.