Marketinške aktivnosti tvrtki u BiH doživjele su tijekom godina različite promjene, prelazilo se s jednih platformi na druge, prilagođavalo, kao i rezalo onda kad je kriza bila na vrhuncu. Ipak, i dalje su marketinške aktivnosti nedovoljne za stvaranje statusa brendova i za izraženiju ulogu određenih proizvoda tvrtke, ne samo u BiH, već i u inozemstvu. Stručnjaci smatraju da su potrebna veća i ozbiljnija ulaganja kako bi se povećao rast tvrtki. Iz više agencija rečeno je da velik broj tvrtki iz neznanja ulaganje u marketing smatra troškom umjesto dugoročnom isplativošću. Svojedobno su u Vanjskoj trgovinskoj komori objašnjavali što se dogodilo s aktivnostima tvrtki. - U nepovoljnom poslovnom okruženju i vremenu krize većina kompanija je primjenjivala mjere štednje. Promotivne aktivnosti ne bi trebale trpjeti ni u kriznim vremenima, jer one predstavljaju jedan od načina da se pronađe novo tržište i poveća plasman proizvoda, a samim time i poboljša poslovanje poduzeća. U praksi poduzeća vrše racionalizaciju troškova kroz rezove na promotivnim aktivnostima, istaknuto je. Ali, to nije rješenje. Smatra se da promocija i širenje svijesti o tvrtki i njezinu proizvodu mora biti kontinuiran proces kako bi se tvrtka pozicionirala na tržištu ili ojačala svoju ulogu na istom. Isto to objašnjavali su u Gospodarskoj komori RS-a. - Da bi neki proizvod postao brend, nužna su veća sredstva za marketing, slažu se stručnjaci i ističu da je, s obzirom na nekontroliran uvoz, najvažnije da se domaći proizvodi najprije pozicioniraju na bh. tržištu. Jasno je, marketinške aktivnosti moraju se pojačati.
Potrebna ulaganja