Da djeci ponekad treba znati reći "ne", poručuju hrvatsko Ministarstvo zdravlja i proizvođači piva. Oni će svojom kampanjom pokušati osvijestiti društvo da sve veći broj maloljetnika konzumira alkoholna pića.
Djevojčice konzumiraju alkoholna pića 8 puta češće nego dječaci. Rezultat je to ESPAD-ovog istraživanja iz 2011. godine. Tako se Hrvatska pozicionirala na visoko 3. mjesto od ukupno 36 zemalja koje su obuhvaćene ovim istraživanjem.
A jedno od najčešćih mjesta gdje mladi nerijetko svrate popiti koju čašicu je kafić. Dora Domačinović tvrdi da ne poslužuju alkohol maloljetnicima.
''Njihovo je da probaju, a naše je da kažemo - Ne!". Tako da nalazilo se mladih koji su probali'', kaže konobarica Dora Domačinović.
Upravo kako bi se podigla svijest o poštivanju već postojećeg Zakona o zabrani prodaje i konzumacije alkohola mlađima od 18, Grupacija pivara i Ministarstvo zdravlja odlučili su da je vrijeme za kampanju.
''Ova kampanja koja će se događati na 1.000 prodajnih mjesta, ona govori da će se skretati pažnja svima onima koji dolaze i koji kupuju alkohol, koji konzumiraju alkohol da kažu maloj djeci - Ne", kaže Pero Ivanković, predsjednik Grupacije pivara, javlja N1.
''Poruka svim mladima je - Nemojte konzumirati alkohol prije 18 godine, a to je s jedne strane, nemojte prodavati alkoholna pića prije 18-te godine mladima jer to je, s jedne strane zabranjeno, a s druge strane stvarno možete ugroziti, mlade živote'', kaže dr. Dunja Skoko-Poljak iz ministarstva zdravlja.