turistička ekspanzija

Mostar spreman za zimsku turističku sezonu, nije više prolazna destinacija

Mostar spreman za zimsku turističku sezonu, nije više prolazna destinacija
30.11.2019.
u 08:00
Mostar se polako vratio na kartu gradova s javnim dočekom Nove godine, što je uvijek dobar mamac za turiste. Za još bogatiju ponudu tu je i Zimski grad, koji bi, prema najavama organizatora, trebalo biti bogatiji i sadržajniji nego prošle godine.
Pogledaj originalni članak

Mostar doživljava turističku ekspanziju iz godine u godinu. Bilježe se novi rekordi posjećenosti u ljetnom razdoblju. Posljednjih nekoliko godina Mostar, a posebno Staro gradsko jezgro, živi i u jesenjim i zimskim danima.

Turista ne nedostaje, a tome doprinose i Zimski grad i doček Nove godine na otvorenom.

Iako smo kalendarski gotovo zakoračili u zimu, u Stari grad pristižu turisti. Time su zadovoljni i vlasnici suvenirnica, koji u posljednjih nekoliko godina svoje radnje drže otvorenim tijekom cijele godine. Turisti dolaze iz regije, ali i iz dalekih destinacija, javlja BHRT. 

Iz Turističke zajednice Hercegovačko-neretvanske županije zadovoljni su posjetom koju Mostar bilježi i izvan sezone. Posebno ističu činjenicu da Mostar više nije samo prolazna destinacija.

“I u okviru svog boravka oni posjećuju i vinsku cestu Hercegovine, kulturno povjesne spomenike u okolici Mostara tako da smo zadovoljni ovom izvan sezonom”, kaže zamjenik direktora TZ HNK Semir Temim.

Mostar se polako vratio na kartu gradova s javnim dočekom Nove godine, što je uvijek dobar mamac za turiste. Za još bogatiju ponudu tu je i Zimski grad, koji bi, prema najavama organizatora, trebalo biti bogatiji i sadržajniji nego prošle godine.

“Očekujemo veću posjećenost, marketing također radimo ozbiljnije i sadržajnije nego prošle godine. Programi su privlačniji, osim samih lokacija vjerujemo da će i ponuda u kućicama biti raznovrsnija. Prošle godine je za novu godinu iz Dalmacije bio jako veliki broj posjetitelja, pratili smo i buking na nekim stranicama, tako da su kapaciteti bili jako popunjeni za prošlu godinu”, navodi Sanela Mešić iz Odjela društvenih poslova Grada Mostara.

Da je Zimski grad i doček na otvorenom odličan mamac za turiste, slažu se i u Turističkoj zajednici.

“Sve to na neki način privlači, na prvom mjestu, domaće turiste, turiste iz regije koji dolaze u tom razdoblju u Mostar. Nadam se da će i lijepo vrijeme biti jedan dobar saveznik i dočeku Nove godine i cijeloj organizaciji ovog zimskog grada”, kaže Semir Temim.

Prije nekoliko dana, ugledni National Geographic svrstao je ovaj grad na svoj popis „Najbolja putovanja u 2020“, kojom predlaže najprivlačnije destinacije za sljedeću godinu. Zahvaljujući takvoj reklami, iduća sezona mogla bi oboriti dosadašnje rekorde u posjećenosti. Na nadležnima je samo da to iskoriste na najbolji način.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.