Na oko 30.000 četvornih metara zatvorenog i otvorenog izložbenog prostora, u najvećoj mjeri bit će zastupljeno bh. poduzetništvo (iz Federacije BiH i Republike Srpske) te izlagači iz zemalja okruženja, i to Hrvatske, Srbije i Slovenije, kao i predstavnici tvrtki iz Švicarske, Italije, Rusije i Njemačke.
Direktorica Mostarskog sajma Dalfina Bošnjak naglasila je kako je vrlo zadovoljna što su sajamski kapaciteti u cijelosti popunjeni i što je Mostarski sajam, usprkos teškoj gospodarskoj, socijalnoj i političkoj situaciji u zemlji, nastavio svoj kontinuitet održavanja.
- Organizacija ovogodišnje manifestacije zahtijevala je puno više truda nego prethodnih godina. Očekivali smo kako će biti vrlo teško, ali nakon uloženog maksimuma, možemo biti sretni što smo i ove godine popunili sajamske kapacitete.
Zahvaljujemo svim izlagačima što su ovaj sajam prepoznali kao mjesto gdje će na najbolji način predstaviti svoje poslovne potencijale. Nadamo se da će Mostarski sajam dati jak poticaj poduzetnim ljudima u sklapanju novih poslovnih aranžmana i partnerstava - istaknula je Bošnjak.
Uz opću sajamsku manifestaciju, na kojoj će biti predstavljene sve grane gospodarstva, održat će se Sajam turizma, Sajam knjige i grafičke industrije i Sajam informacijskih tehnologija.
Mostarski sajam u suradnji sa svojim partnerima organizira i niz konferencija, okruglih stolova i radionica, od kojih izdvajamo: “Razvojem softvera do razvoja regije”, “Turizam i razvoj”, “Obnovljivi izvori energije”, “Značaj sustava upravljanja i tržišnog poslovanja u EU okruženju” te “Predstavljanje Švicarskog programa poticanja uvoza u EU i Švicarsku”.
U sklopu Sajma turizma bit će predstavljena domaća i regionalna vinarska proizvodnja, autohtona hercegovačka kuhinja te dodijeljene nagrade najboljim vinima.