Kako bi pojačati svijest ljudi o važnosti kupnje domaćih proizvoda, čime se izravno utječe na ukupnu ekonomsku situaciju u zemlji te stvaraju uvjeti za osnaživanje konkurentnosti na tržištu BiH, a uskoro i Europske unije, Gospodarska komora FBiH pokreće projekt naziva “Ja BiH naše” preko kojega će se pojačati vidljivost domaćih proizvoda koji će dobiti i posebne žigove, uz olakšan pristup policama trgovačkih centara. Izv. prof. dr. sc. Marko Šantić (Gospodarska komora FBiH) potvrdio je za Večernji list kako je bit projekta ojačati prepoznatljivosti kvalitetnih domaćih proizvoda te će se u tom smislu dodjeljivati vizualne oznake “Bh. kvaliteta” i “Izvorno domaće” koje će domaćim kompanijama dati vjetar u leđa kada govorimo o konkurentnosti. Iz Gospodarske komore ističu kako su svjesni činjenice da je potrošački etnocentrizam jedna od bitnijih odrednica jačanja domaćeg gospodarstva te od ovog projekta u budućnosti očekuju unaprjeđenje prepoznatljivosti kvalitetnih domaćih proizvoda koju će osigurati žigovi “Bh. kvaliteta” i “Izvorno domaće”, povećan broj proizvoda koji nose žigove tj. kvalitetnih domaćih proizvoda, unapređenje kvalitete proizvoda kako bi ispunili uvjete za dobivanje žigova, olakšan pristup policama domaćih i stranih trgovačkih centara u BiH, ali i olakšan pristup policama trgovačkih centara u inozemstvu.
Nadalje, projekt će voditi i povećanju broja zaposlenih, kao i povećanju obujma proizvodnje, dok će, dugoročno gledano, ojačati konkurentnosti tvrtki koje proizvode kvalitetne domaće proizvode, proširiti proizvodne kapacitete te donijeti veći broj radnih mjesta zbog lakšeg pristupa tržištu te stvoriti bosanskohercegovački brend u proizvodnji domaćih kvalitetnih proizvoda.
U svrhu dodjele ovih vizualnih oznaka Komora je donijela pravilnik o znakovima vizualnog označavanja bosanskohercegovačkih proizvoda i usluga – “Bh. kvaliteta”/BH Quality/ i “Izvorno domaće”/BH Creation/. Isto tako, na upravnim tijelima Komore usvojeni su i poslovnici o radu tehničkih povjerenstava i Vijeća za vizualno označavanje. Na zahtjev Gospodarske komore FBiH, Institut za intelektualno vlasništvo Bosne i Hercegovine izdao je ispravu o žigu “Bh. kvaliteta” i “Izvorno domaće” Gospodarskoj komori Federacije BiH, čime su se stekli uvjeti za nastavak aktivnosti na zaštiti kvalitetnih domaćih proizvoda. Kompletna nova kampanja pod nazivom “Ja BiH naše”, kao i spomenuti znakovi vizualnog označavanja, zaštićeni su u Institutu za intelektualno vlasništvo BiH.
Oznake “Bh. kvaliteta” i “Izvorno domaće” kao cilj imaju poticati razvoj domaće proizvodnje, uz istodobno povećanje kvalitete bh. proizvoda, unaprjeđenje tehnologija, kao i usluga, a sve navedeno vodilo bi i poticanju stvaralaštva, kreativnosti, izvornosti, razvojno-istraživačkog rada, kao i inovacija. Proizvodi BiH bi na ovaj način bili i bolje promovirani, a zemlja dobila svoj identitet na svjetskom proizvodnom tržištu. U kontekstu tehničkih preduvjeta, pravo uporabe oznake “Bh. kvaliteta” dodjeljuje se proizvodima i uslugama koji posjeduju natprosječnu kvalitetu i koji su proizvedeni na području Federacije BiH odnosno uslugama koje se pružaju na području FBiH. Istodobno, pravo uporabe oznake “Izvorno domaće” dodjeljuje se proizvodima i uslugama koji posjeduju natprosječnu kvalitetu, najmanje kao proizvodi ili usluge na razini “Bh. kvalitete”, a nastali su kao rezultat bh. tradicije, razvojno-istraživačkog rada, inovacije i invencije. Komora je u suradnji s Vladom Federacije BiH i Federalnim ministarstvom razvoja, obrta i poduzetništva pokrenula ovaj projekt te će kompanije koje zadovolje postavljene kriterije potpuno besplatno dobiti navedene oznake. Dobra vijest je da se Komori do sada javilo više od 60 kompanija koje su podnijele zahtjev za dodjelu vizualnih oznaka.