pozitivni učinci Konzumove akcije

Niže cijene osnovnih proizvoda osigurale uštede u kućnim proračunima

03.01.2019.
u 10:30
Pogledaj originalni članak

Blagdansko vrijeme uobičajeno je doba godine kada je, unatoč nezavidnoj ekonomskoj situaciji u zemlji, privatna potrošnja u porastu. Među rijetkim i hvalevrijednim potezima je onaj trgovačkog lanca Konzum BiH koji je od 10. prosinca snizio redovite cijene proizvoda za osnovne potrebe kućanstva, što će kupcima donijeti značajne uštede.

Zadovoljstvo kupaca

Radi se o svakodnevno potrebnim proizvodima iz kategorija mliječnih i mesnih prerađevina, osnovnih životnih namirnica, konzerviranog programa, bezalkoholnih pića i slatkiša te sredstava za osobnu higijenu, pranje i čišćenje. Kako objašnjavaju iz Konzuma, proizvodi su odabrani prema rezultatima analize potrošačkih potreba kupaca i spadaju u skupinu proizvoda za kojima vlada najveća potražnja na tržištu, a ujedno su najtraženiji proizvodi u ponudi Konzuma. Kupci ih lako mogu pronaći jer na policama nose oznaku “Dobre cijene svaki dan”.

Prema dostupnim informacijama, ova akcija je u prva tri tjedna dala odlične rezultate. Kupci s kojima smo razgovarali ističu zadovoljstvo zbog činjenice da je akcija obuhvatila upravo one proizvode koji se najviše kupuju i koji su neizostavni u svakom kućanstvu. Zadovoljni su i u Konzumu, gdje kažu da je odluku o sniženju redovitih cijena priozvoda, kao jednu od mjera restruktuiranja, donijela nova Uprava Konzuma kako bi svojim vjernim kupcima omogućila povoljniju opskrbu osnovnim proizvodima za kućanstvo uz dodatnu uštedu. Riječ je o prvom valu sniženja, a u predstojećem razdoblju slijede dodatne korekcije.

Niže cijene artikala

- Izuzetno mi je drago da na ovaj način možemo pokazati kupcima da cijenimo njihovu lojalnost te zahvaljujući sniženim cijenama omogućiti im da u vrijeme izuzetno niske kupovne moći znatno uštede i kada ne kupuju na akciji. Naravno, Konzum će i dalje imati dobre akcije na koje su kupci naviknuli, ali od sada su im u našim trgovinama svaki dan dostupne snižene redovite cijene artikala koji čine bazu gotovo svake potrošačke košarice - ističe Nihad Imširović, izvršni direktor Konzuma.

Puni učinci Konzumove akcije moći će se sagledati tek naknadno, a imajući u vidu rasprostranjenost prodajnih objekata ovog trgovačkog lanca, kao i interes kupaca, i ekonomski i socijalni učinak je neupitan. Tim prije što su sniženjem cijena obuhvaćeni kvalitetni proizvodi poznatih brendova, a značajno su zastupljeni i domaći proizvodi.

Konzum trenutačno posluje u okviru maloprodajne mreže koju čini 168 trgovina u BiH. Nedavno je otvorio i svoj prvi Cash&Carry objekt smješten u Tešnju, koji je ponudio brojne pogodnosti poput povoljnije paketne prodaje i outlet ponude neprehrambenih proizvoda. U predstojećem razdoblju kompanija ima planove za proširenje maloprodajne mreže te otvaranje novih trgovina na lokacijama gdje Konzum do sada nije bio prisutan. 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.