Dobri pokazatelji

Obaraju se rekordi u posjetu vodopadu Kravici - čak 67 posto više noćenja i 80 posto stranih turista

Foto: pixsell
Obaraju se rekordi u posjetu vodopadu Kravici - čak 67 posto više noćenja i 80 posto stranih turista
21.11.2024.
u 15:59
Među njima prednjače turisti iz Poljske, Češke, Mađarske, Austrije, Njemačke, Slovenije, Velike Britanije, ali je svakako neizostavno spomenuti i sve dobne skupine domaćih posjetitelja
Pogledaj originalni članak

Vodopad Kravica ove je godine zabilježio veliki broj stranih i domaćih turista. Još uvijek nema službenih brojki posjeta za ovu turističku sezonu, ali prateći statističke podatke, može se zaključiti da će broj posjeta premašiti prošlogodišnju, prenosi BHRT. - Kada promatramo profil turista koji ove sezone posjećuju vodopad Kravicu, možemo zaključiti da je 80 posto stranih turista. Među njima prednjače turisti iz Poljske, Češke, Mađarske, Austrije, Njemačke, Slovenije, Velike Britanije, ali je svakako neizostavno spomenuti i sve dobne skupine domaćih posjetitelja - kazali su iz Turističke zajednice (TZ) Grada Ljubuškog u razgovoru za Fenu.

Ako se uzme u obzir prošlogodišnja statistika, prema kojoj je približno jednak broj noćenja ostvaren u srpnju i prosincu, na Kravici i ove godine rade na povećanju prometa postsezone, ulažući u promociju sadržaja prilagođenog posjetima u zimskom razdoblju. - I ove godine organizira se manifestacija "Advent u Ljubuškom" u trajanju od trideset dana koja privlači posjetitelje svojim sadržajem, u koji ove godine uvodimo i neke novosti kako bismo pratili aktualne trendove. Prema službenim podacima Turističke zajednice, do sada bilježimo povećanje broja ostvarenih noćenja za 67,56 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine - kazali su. Što se tiče godišnjih posjeta, ističu kako se u najuspješnijim turističkim sezonama završavalo s brojkama od više od 300.000 posjetitelja.

- Cijene su ostale na razini prošlogodišnjih. Imamo u planu graditi šetnicu u dužini od otprilike dva kilometra kojom bi se rasteretio uži pojas oko vodopada, pogotovo u ljetnim mjesecima, kada je najveći broj posjetitelja. Sama šetnica predstavljala bi i dodatni sadržaj za posjetitelje s obzirom na to da bi tako imali priliku vidjeti sve ljepote rijeke Trebižat - navode iz TZ-a Ljubuški. Dodaju kako su suvremeni digitalni marketing obilježili influenceri i influencerski marketing.- U globalnom digitalnom prostoru influenceri postaju ti koji oblikuju mišljenja i utječu na stotine tisuća pratitelja diljem svijeta. Influencerski marketing postao je ujedno ključna komponenta digitalnog marketinga. Društvene mreže su virtualni prostori gdje korisnici mogu izražavati svoje mišljenje, dijeliti fotografije i videozapise, prezentirati mjesta na kojima su bili, kao i doživljena iskustva. Pri tome mogu utjecati na svoje pratitelje i potaknuti ih da i oni posjete i istraže ta mjesta. Posjet svakog influencera Kravici uvelike doprinosi marketinškoj promociji pa smo svoje napore uložili svakako u taj poseban vid digitalnog marketinga - navode iz Turističke zajednice.

- Mnoštvo znamenitosti te bogata kulturna i gastronomska ponuda razlozi su zbog kojih se oni koji posjete Ljubuški požele tu opet vratiti. Osim prirodnih ljepota, turisti mogu posjetiti srednjovjekovnu tvrđavu hercega Stjepana Kosače koja je proglašena nacionalnim spomenikom BiH. Neizostavno je spomenuti da kupljena ulaznica za vodopad Kravicu uključuje i posjet najstarijem muzeju u BiH, muzeju na Humcu koji je smješten u podrumskim prostorijama samostana sv. Ante. Tu se nalazi i Humačka ploča iz XII. stoljeća, najstariji očuvani spomenik pisan na hrvatskom jeziku na području današnje BiH - kazali su. Također, turisti mogu posjetiti antički vojni logor Gračine.- Riječ je o najznačajnijoj investiciji u arheologiju ljubuškog kraja, prvom "in situ" (na licu mjesta) posjetiteljskom centru u Hercegovini. Nalazi se na lokalitetu rimskog vojnog logora i sadrži zanimljiv i bogat arheološki materijal - zbirku materijala sa sustavnih istraživanja na Gračinama, replike rimskih vojnika, maketu nalazišta, model hipokausta, koji se smatra prvim centralnim grijanjem iz vremena antičkog Rima, i tako dalje. Grad Ljubuški, JP Parkovi Ljubuški i Turistička zajednica Grada Ljubuškog zajednički djeluju u cilju povećanja turističkog prometa predsezone i posezone.

- Navedeno nastojimo ostvariti raznim promotivnim aktivnostima, suradnjom sa subjektima privatnog sektora, svakodnevnim ažuriranjem web-stranice i profila na društvenim mrežama te sudjelovanjem na domaćim i međunarodnim sajmovima turizma. Tijekom godine organiziramo i sudjelujemo u organizaciji brojnih manifestacija u gradu. Navedene manifestacije svojim sadržajem uvelike privlače brojne turiste i obogaćuju turističku ponudu. Između ostalih aktivnosti, vrijedi istaknuti suradnju s vlasnicima smještajnih objekata, pri čemu nastojimo kroz svoje alate iznajmljivačima s područja Ljubuškog pružiti pomoć u izvršavanju njihovih obveza vezanih uz turističku djelatnost. Također usmjeravamo svoje djelovanje i na prekogranične suradnje na projektima koje nam po svojoj realizaciji pružaju mogućnost širenja turističkog sadržaja - istaknuli su iz TZ-a Grada Ljubuškog.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

BE
Berbor
18:52 21.11.2024.

300000 tisuca posjetitelja x 10 eura ulaz = 3 000 000 Gdje je lova otisla ?