ceste fbih

Odustaje se od rekonstrukcije Crnaje, razmišlja se o gradnji novog tunela?

Odustaje se od rekonstrukcije Crnaje, razmišlja se o gradnji novog tunela?
28.08.2019.
u 10:30
Pogledaj originalni članak

Rekonstrukcija tunela Crnaja, prometne žile kucavice između Sarajeva i Mostara, neće početi završetkom ljetne sezone, kako je to ranije planirano, saznaje Faktor.   

Štoviše, moguće je da ruinirani tunel, koji se nalazi na magistralnoj cesti M-17, između Konjica i Jablanice, uopće neće biti rekonstruiran. Naime, nadležni razmišljaju i o drugim mogućnostima, između ostalog i gradnji potpuno novog tunela i mostova. Potvrđeno je to za Faktor u JP Ceste Federacije BiH.

- Kada je riječ o radovima na rekonstrukciji tunela Crnaja, oni neće započinjati prije završetka radova na tunelu Vranduk, odnosno prije puštanja dvosmjernog prometa kroz tunel. Zbog problema koje smo imali na tunelu Vranduk i nemogućnosti alternativnog odvijanja prometa u tunelu Crnaja, u ovome trenutku postoji mogućnost odustajanja od postojećeg projekta rekonstrukcije tunela Crnaja, sve do odabira optimalnog alternativnog rješenja za koje će suglasnosti dati Federalno ministarstvo prometa i veza i Vlada FBiH – rečeno je u Cestama.

Kako objašnjavaju, s obzirom na negativan stav javnosti u pogledu izvođenja radova na tunelu Vranduk, a ne uzevši pri tome u obzir nužnost njegove rekonstrukcije i potencijalne neželjene posljedice, na zahtjev Vlade Federacije BiH, u JP Ceste razmišljaju o drugim mogućnostima.

- S obzirom na to da je Vlada FBiH ponudila mogućnost iznalaženja financijskih sredstava koja budu nedostajala, JP Ceste trenutno radi na izradi dodatnih alternativnih rješenja koja bi podrazumijevala izgradnju novog tunela i novih mostova te se procjenjuje da bi se radilo o investiciji koja bi bila znatno veća od postojeće – kažu u Cestama.

Podsjetimo, ugovor za rekonstrukciju tunela Crnaja u lipnju ove godine potpisali su direktor JP Ceste Ljubo Pravdić i predstavnici izvođača radova - HP Investing i Euro-Asfalt. Vrijednost ugovora je 12,8 milijuna KM, a radovi su trebali biti financirani kreditima Međunarodne banke za obnovu i razvoj (IBRD) i Europske investicijske banke (EIB). 

Prema tadašnjim planovima, glavni radovi na rekonstrukciji trebali su početi krajem turističke sezone, odnosno krajem razdoblja godišnjih odmora, a planirani rok za završetak bio je 15. prosinca 2020. godine.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.