Korivor Vc

Pogledajte kako teku radovi na izgradnji autoceste kroz Nemilu

Foto: klix.ba
Pogledajte kako teku radovi na izgradnji autoceste kroz Nemilu
29.10.2022.
u 15:36
Autocesta dužine 5,67 kilometara je projektirana s dva pojasa odvojena kolnika koji će imati vozne trake širine 3,75 metara te zaustavnu traku od 2,5 metara
Pogledaj originalni članak

Radovi na izgradnji Koridora Vc odvijaju se na više gradilišta, a u posljednje vrijeme posebno su izraženi na dionici Nemila - Vranduk, dužine 5,67 kilometara gdje radove izvodi turska tvrtka HGG Insaat Anonim Sirketi.

Dionica Nemila - Vranduk se s jedne strane nastavlja na dionicu Poprikuše (Žepče) - Nemila, a s druge strane na dionicu Ponirak - Vranduk, i prva je dionica koja se iz brdovitog dijela spušta ka ravnici, odnosno pojasu magistralnog puta M-17 gdje su itekako vidljivi radovi proteklih mjeseci, a koji će znatno jeftinije iznositi nego da se izvode u brdovitim predjelima.

Na ovoj dionici, u tijeku su radovi na čišćenju terena, izradi pristupnih puteva, geoistražni radovi kao i radovi na iskopu i nasipanju na dijelu izmještene ceste magistralnog puta M-17.

Ugovor o gradnji ove dionice potpisan je 28. veljače ove godine, a rok izgradnje dionice je 24 mjeseca. Financijska konstrukcija osigurana je ugovorom o zajmu koji je sklopljen s Kuvajtskim fondom za Arapski ekonomski razvoj (KFAED), piše Klix.

Prema informacijama Autocesta FBiH, autocesta dužine 5,67 kilometara je projektirana s dva pojasa odvojena kolnika koji će imati vozne trake širine 3,75 metara te zaustavnu traku od 2,5 metara. U sklopu nje bit će građeni vijadukt Stara Stanica dužine 38 metara i četiri podvožnjaka. Na izmještenom dijelu magistralne ceste, na potezima gdje trasa magistrale dolazi u koliziji s rijekom Bosnom gradit će se dva mosta M1 i M2 oba dužine 185 metara, a planirana je i gradnja jednotračnog raskrižja u naselju Nemila.

U sklopu dionice planirana je i regulacija rijeke Bosne kroz naselje Nemila u dužini od 3 kilometra.

Ukupna vrijednost investicije je 113.990.662 KM, a moguće su djelimične izmjene projekta i obuhvaća ugovor o građenju zbog optimizacije trase autoceste.
 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.