U koje popravke se isplati uložiti, pitanje je koje sve vlasnike vozila muči kada se susretnu s jednim. Posebice ta dilema postaje veća i kad se radi o nešto starijem automobilu. Revija HAK zato je navela nekoliko vrsta popravaka kod kojih je isplativost upitna, te o kojima treba dobro razmisliti prije nego što otvorite novčanik.
Među prvima koji tako pada na pamet bio bi svakako automatski mjenjač, bez obzira na to radilo se o klasičnom, CVT ili DSG sklopu. Upravo zbog tih problema brojni radije odabiru ručni mjenjač kako se ne bi slučajno morali suočiti s nekom vrstom kvara na automatskom, a ponekad se problem i povećava kad ih serviseri otpišu kao nepopravljive, pa je potrebno zamijeniti novi sklop. U tom slučaju, navodi Revija HAK, popravci idu i do 6, pa i 7 tisuća eura.
Veliki problem može biti i zamjena zračnog jastuka, kao posljedica vlastite prometne nesreće ili možda nesreće prijašnjeg vlasnika. Naime, zamjenski dijelovi za zračne jastuke ne postoje, a uz to bi zapravo trebalo mijenjati i cijeli niz drugih elemenata - od armaturne ploče, cijele ili djelomično, pa do senzora i elektronike samog sustava, a cijene također znaju biti jako visoke.
Kao jedan od potencijalno upitnih popravaka navodi se i oštećeni okvir, koji se javlja kao posljedica teškog sudara kod starijih automobila, zbog čega se ti automobili mogu i potpuno otpisati. Čak i ako se ispostavi da je svijeni okvir moguće vratiti u njegov originalni oblik, njegova je struktura, a time i daljnja mogućnost apsorpcije sila ozbiljno narušena i takav se automobil više ne može smatrati sigurnim, navodi se. Ako u tim slučajevima ne poznajete potpunu povijest vozila, preporuča se da se takvi automobili izbjegavaju.
Ultimativna noćna mora svakog vlasnika rabljenog automobila s mnogo kilometara svakako je teška havarija motora, do koje može doći i zbog više razloga, poput pucanja, odnosno preskakanja remena, navodi se. Kao najgori scenarij navodi se udaranje klipa u ventil, zbog čega dolazi do njegova savijanja ili potpunog pucanja, a posljedično tome i teškog oštećenja glave motora. U tim situacijama popravci znaju ići od tisuću eura pa nadalje, pa je ponekad jeftinije tražiti i cijeli zamjenski motor.
Dvomaseni zamašnjak također bi bio na popisu velikih popravaka od kojih se vlasnicima diže kosa na glavi. Brojne vlasnike prije ili kasnije čeka zamjena kompleta spojke, a uz nju dolazi i dvomaseni zamašnjak - trošak koji može sve skupa ispasti i više od 1.300 eura. Može se ugraditi zamjenski kruti zamašnjak, koji je nešto jeftiniji, no njega brojni mehaničari ne preporučaju.