Unaprijediti potencijale bosanskohercegovačkog gospodarstva kroz njegovu bolju promociju i dostupnost svih relevantnih informacija stranim investitorima, u prvom redu s njemačkog govornog područja te otvoriti BiH tržištu od 100 milijuna ljudi, strateški je važan cilj čijim bi se ispunjavanjem otvorile nove perspektive za izravne strane investicije, ali i poslovna partnerstva, piše Večernji list BiH. Tvrtka Coral jučer je u Mostaru održala "Gospodarsku prezentaciju BiH na tržištu EU", prezentirajući pritom publikaciju "Bosnien und Herzegowina Extra 2022/23" za njemačko govorno područje - Austrija, Švicarska i Njemačka, što predstavlja područje s više od 100 milijuna stanovnika.
Povezivanje
Događaj je organiziran u suradnji s Gospodarskom komorom Federacije BiH u zgradi Intera, Tehnološkog parka u Mostaru, a tom prilikom generalni direktor tvrtke Coral Zdenko Štriga naglasio je kako žele predstaviti gospodarske potencijale Bosne i Hercegovine, a u ovom trenutku prikupljaju što veći broj informacija koje će se onda umrežiti i pripremiti za prezentaciju na Zapadu. - Prošli smo čitavu BiH, skupili informacije i vidjeli potencijale koje želimo predstaviti u publikaciji koja će imati oko 250 stranica, a bit će tiskana u tiražu od 20.000 primjeraka. To bi onda trebalo doći na njemačko govorno područje koje broji oko 100 mil. stanovnika - objasnio je Štriga. Pritom je objasnio kako smatraju da je ovo jedini dobar i kvalitetan način predstavljanja potencijala Bosne i Hercegovine uz naglasak kako misle da kroz publikaciju mogu postići uspjeh, odnosno da njemački ulagači shvate potencijal u BiH. Objasnio je kako će se publikacija dostaviti u otprilike 213 komora, oko 100 banaka i sve relevantne institucije koje imaju neki predznak gospodarstva. Prezentaciji je nazočio i potpredsjednik Gospodarske komore Federacije BiH Marko Šantić koji je podsjetio kako Gospodarska komora u svojoj misiji ima zadatak predstaviti potencijale za ulaganja, kazavši kako to radi kontinuirano.
Komuniciranje
- Mi podržavamo svaki oblik marketinškog komuniciranja i predstavljanja našeg realnog sektora te naših potencijala - tako i ovaj kanal koji radi kompanija Coral na njemačkom govornom području. Sigurno ne tako skup i jako dobar kanal komuniciranja i marketinga gdje će poruka vjerojatno doći na zaista dobre adrese, objasnio je on, dodavši kako će potencijalni ulagač, strani investitor vrlo brzo dobiti podatke i informacije o ulaganju. Direktorica Corala u BiH Marija Ćeškić ovom je prilikom poručila kako publikacija može donijeti ogromne pogodnosti za BiH, odnosno domino-učinak rasta gospodarstva, podsjetivši kako u BiH postoje tvrtke koje rade na svjetskim tržištima, konkuriraju svjetskim igračima, a to treba pokazati Nijemcu, Švicarcu, Austrijancu kako postoji sigurnost investiranja u BiH. Govoreći pak o prednostima ulaganja u BiH, spomenula je primjere jeftinije radne snage, ali i manjeg poreza na dobit u odnosu na druge zemlje.